Castrol unowocześnia szkolenia i stawia na wiedzę

Castrol unowocześnia szkolenia i stawia na wiedzę

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów. Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chemicznych oraz fakt, że największy nacisk jest położony na kwestie praktyczne. Rok 2013 jest rekordowy pod względem liczby przeszkolonych osób.

Unowocześniona Castrol Academy cieszy się bardzo dużą popularnością w blisko 50 przeprowadzonych do końca lipca szkoleniach wzięło udział już około 850 osób, podczas gdy w minionych latach było to średnio 1000 osób rocznie. Celem jest przeszkolenie minimum 1500 osób do końca grudnia.

Eksperci z działu technicznego Castrol dzielą się wiedzą w interaktywnej formie, z wykorzystaniem doświadczeń chemicznych i wielu praktycznych przykładów. Uczestnicy naszych szkoleń mogą przekonać się, jak przebiega proces dyspergowania sadzy w oleju, czym różni się gęstość od lepkości, po co stosuje się dodatki uszlachetniające. Mogą też zobaczyć doświadczenie z użyciem ciekłego azotu obrazujące, jak zachowuje się olej mineralny i syntetyczny w bardzo niskich temperaturach opowiada Paweł Mastalerek, kierownik działu technicznego Castrol. Trenerzy posługują się praktycznymi przykładami prezentując zniszczone części silnika i objaśniając, do jakich uszkodzeń może dojść między innymi w wyniku niewłaściwego doboru oleju. Uczestnicy mogą też obejrzeć elementy po przejściach z silników samochodów używanych w rajdowym pucharze Castrol EDGE Trophy czy w wyścigach Volkswagen Castrol Cup. Dokładny temat warsztatów każdorazowo dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych naszych klientów, aby jak najlepiej spełnić ich oczekiwania. Formuła szkoleń umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń i opinii na temat środków smarnych oraz produktów Castrol, a także dyskusję o problemach spotykanych w codziennej pracy dodaje Mastalerek.

Szkolenia to element strategii biznesowej oraz wizerunkowej marki Castrol w Polsce. Ich głównym założeniem jest przekazywanie informacji nie tylko o konkretnych produktach, ale przede wszystkim poszerzanie wiedzy o środkach smarnych i najnowszych rozwiązaniach technologicznych, wykorzystywanych zarówno w samochodach użytkowanych na co dzień, jak i w świecie sportów motorowych. Cieszymy się, że jakość Castrol Academy została tak dobrze oceniona, bo świadczy to o wysokim poziomie merytorycznym naszego programu i jego przydatności mówi Leszek Radzikowski, dyrektor ds. dystrybucji w firmie Castrol w Polsce. Mechanicy, pracownicy sklepów czy warsztatów motoryzacyjnych są najważniejszymi doradcami konsumenta, jeśli chodzi owybór marki oleju. Kierowcy często nie dysponują wystarczającą wiedzą o olejach, dlatego zazwyczaj liczą na taką pomoc. Edukując naszych klientów, inwestujemy również w ich biznes, co przekłada się na wyniki podkreśla Leszek Radzikowski.

Dodatkowo firma Castrol przygotowała cykliczny newsletter oraz stronę internetową www.castrolnews.pl, dzięki którym można na bieżąco śledzić nowinki technologiczne oraz kontaktować się z działem technicznym.

Źródło: BP Europa SE, Oddział w Polsce

dostarczył:
netPR.pl