Silna marka gwarantuje sukces Carrefour otworzył w sierpniu aż 16 sklepów franczyzowych

Silna marka gwarantuje sukces Carrefour otworzył w sierpniu aż 16 sklepów franczyzowych

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Właściciele sklepów spożywczych chętnie korzystają z możliwości działania pod znaną marką. Tylko w sierpniu sieć franczyzowa Carrefour powiększyła się o 16 placówek. Obecnie na terenie kraju w ramach sieci franczyzowej Carrefour działa już ponad 370 sklepów.

W ostatnim miesiącu wakacji sieć Carrefour nie zwolniła tempa wręcz przeciwnie nowe sklepy franczyzowe powstały zarówno w małych miejscowościach, jaki i w dużych miastach, takich jak m.in. Kraków, w którym otwarto już 10. sklep Carrefour Express convenience. Format ten to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Placówki te bardzo dobrze funkcjonują w pobliżu centrów biznesowych, blisko dworca kolejowego lub miejsc, które chętnie odwiedzają duże grupy turystów. Jubileuszowy sklep w formacie convenience został otwarty w samym centrum Krakowa, przy ulicy Szlak. Jego właściciel, Jarosław Zbozień, dobrze zna zalety działalności pod logo Carrefour to już jego drugi sklep należący do sieci. Pierwszy, również w formacie convenience, otworzył w kwietniu przy ulicy Długiej.

Do dołączenia do sieci przekonał mnie mój brat sam prowadzi Carrefour Express minimarket pod Krakowem mówi pan Jarosław. Wiedziałem więc, że silna marka zapewni zdobycie zaufania klientów, co przekłada się na wzrost obrotów. Każdy przecież zna markę Carrefour także zagraniczni turyści, którzy chętnie przychodzą do sklepu z doskonale znanym im szyldem.

Za sklepami Carrefour Express stoi ponad 50 lat doświadczenia całej Grupy Carrefour. Sieć cieszy się zaufaniem swoich klientów i partnerów biznesowych. Firma doskonale wie, czego oczekują od niej jej partnerzy franczyzowi, gdyż jako jedna z nielicznych sieci spożywczych, sama prowadzi własne sklepy. Franczyza ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes, a sprawdzony koncept franczyzowy oraz rozpoznawalna marka Carrefour gwarantują sukces.

Obecnie małe sklepy spożywcze muszą mieć nie tylko atrakcyjne ceny, lecz także odpowiedni, zróżnicowany asortyment i wsparcie promocyjne oraz wizerunkowe. Małym handlowcom jest trudniej spełniać te warunki, dlatego coraz chętniej korzystają ze wsparcia dużych przedsiębiorstw, takich jak Carrefour. Bardzo ważna jest także marka, pod jaką działa sklep. Musi ona być znana klientowi i cieszyć się jego zaufaniem. To wszystko właśnie gwarantuje Carrefour mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Koncept franczyzowy Carrefour jest uniwersalny i dostosowany do lokalnego rynku, co pozwala na dynamiczny rozwój sieci na terenie całego kraju zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. W ubiegłym miesiącu nowe sklepy pod logo Carrefour Express i Globi zostały otwarte na terenie aż 8 województw. Nowe placówki franczyzowe powstały w dużych miastach, takich jak Warszawa, Kraków i Olsztyn, a także w małych miejscowościach m.in. w Zagrodnie (woj. dolnośląskie) i Trzcinicy (woj. podkarpackie).

 

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli małych sklepów, jest nią Globi. Pod szyldem tym efektywnie działają zarówno sklepy osiedlowe, jak i placówki handlowe zlokalizowane na terenach wiejskich. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już ponad 370 sklepów franczyzowych.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl