Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach na Uczelni Łazarskiego

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach na Uczelni Łazarskiego

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Rozwój rynku reklamowego w Polsce, stale pojawiające się nowe kanały komunikacji oraz funkcjonowanie firm i ich produktów w konkurencyjnym środowisku kreują zapotrzebowanie na pracowników posiadających wysoko rozwinięte kompetencje z zakresu przygotowania, organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych ATL, BTL oraz szeroko pojętego ambient media.

Studia podyplomowe Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach dają gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z organizowaniem i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki złożoności programu absolwenci będą mieć kompleksową wiedzę, by pracować w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek, zakupem mediów, domach mediowych, agencjach reklamowych oraz mediach na stanowiskach związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych.

- Studia podyplomowe o profilu Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach są doskonałym pomysłem nie tylko na pracę, ale także na osobistą pasję życia. Praca w branży reklamowej daje możliwość kreowania nowych trendów i kształtowania stylu życia innych ludzi poprzez wpływanie na ich wybory i decyzje konsumenckie. Pozwala na rozwijanie kreatywności, twórczej ekspresji i realizacji wielu nowatorskich pomysłów. Jest to k więc praca dla ludzi, którzy nie lubią rutyny i wysiadywania długich godzin za biurkiem. mówi Zbigniew Badziak, Dyrektor Generalny firmy Aldentro, dyrektor Biura Reklamy TVP SA w latach 2004-2011, wykładowca na studiach Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach.

Program studiów zawiera tematy związane z rynkiem reklamy w Polsce, uwarunkowaniami prawnymi i etycznymi reklamy, psychologią reklamy, współpracą na linii agencja reklamowa reklamodawca oraz reklamodawca dom mediowy medium, narzędziami badawczymi w kampaniach reklamowych, planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach, kampaniami ATL i BTL, sponsoringiem, alternatywnymi instrumentami komunikacji marketingowej typu product placement, ambient media, marketing wirusowy, partnerski, szeptany i mobilny, monitoringiem i oceną efektywności kampanii reklamowych, komunikacją z klientem, skutecznymi prezentacjami, technikami negocjacji. Studia zakończą warsztaty polegające na przygotowaniu strategii marketingowej oraz zaplanowaniu kampanii reklamowej dla danej marki.

Wykładowcy to doświadczeni praktycy z domów mediowych, agencji reklamowych i kreatywnych, instytutów badawczych oraz wybitni wykładowcy akademiccy, trenerzy i konsultanci firm współpracujących z mediami w zakresie rozwoju pracowników.

Kadra:

Zbigniew Badziak Dyrektor Generalny irmy Aldentro, dyrektor Biura Reklamy TVP SA w latach 2004-2011,

Marcin Boroszko CEO Atmedia Group,

Magdalena Cendrowska szef sprzedaży Spotify Polska,

Edyta Gut Wierchowiec Agencies Sales Manager w TradeDoubler Polska,

Rafał Janek Business Consultancy Director, Universal McCann,

Wojciech Kowalczyk Marketing Director Atmedia Poland,

Konrad Piasecki strateg i trener,

Małgorzata Pietrusiak coach, doradca, psycholog,

Bartłomiej Posmyk partner w Sandler Training Polska,

Jacek Rozenek trener, coach, dziennikarz, aktor, reżyser dubbingu.

 

Bardziej szczegółowe informacje dotyczące kadry oraz kierunku znajdują się tutaj:

http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/planowanie-i-realizacja-kampanii-reklamowych-w-mediach/

www.ckp.lazarski.pl

Źródło: Uczelnia Łazarskiego

dostarczył:
netPR.pl