"CARREFOUR KIDS": ZABAWA, NAUKA, TECHNOLOGIA

"CARREFOUR KIDS": ZABAWA, NAUKA, TECHNOLOGIA

Dodano:   /  Zmieniono: 

Carrefour Polska właściciel i zarządca sieci centrów handlowych - stworzył specjalny projekt pod nazwą CARREFOUR KIDS. Jego celem jest promocja edukacji i nowych technologii.

Współczesny świat dziecka to w dużej mierze e-świat. Coraz więcej dzieci korzysta na co dzień z komputerów, smartfonów oraz tabletów wyposażonych w programy edukacyjne. Dzięki temu mogą rozwijać swoje zdolności intelektualne oraz manualne.

Nadal jednak dostęp to tego typu rozwiązań ma w Polsce niewiele dzieci. Carrefour Polska dostrzegając potencjał w nowoczesnych technologiach w zakresie edukacji oraz mając na uwadze sytuacje dzieci w mniejszych ośrodkach stworzył program Carrefour Kids w ramach którego będzie realizować inicjatywy wspierające naukę oraz szeroko pojętą edukację społeczną.

Pierwszym projektem realizowanym w ramach Carrefour Kids jest budowa Interaktywnych Stref Zabaw. Powstaną one na terenie dwóch wybranych centrów handlowych Zielonego Wzgórza w Białymstoku oraz w Galerii Kalisz. Będą to pierwsze i jedyne projekty tego typu realizowane w centrach handlowych poza Warszawą.

Uroczyste inauguracje nastąpią w dniu 3 października 2013 roku o godz.: 10:00 w Kaliszu oraz 10 października 2013 roku o godz.: 10:00 w Białymstoku.

Interaktywna Strefa Zabaw to multinowoczesna podłoga interaktywna z licznymi aplikacjami edukacyjnymi oraz stolik dotykowy, rozpoznający 32 punkty dotyku w jednej chwili. Uruchomienie aplikacji następuje w czasie rzeczywistym, pod wpływem ruchu przechodzących po niej osób. Dzięki kolorowym i nowoczesnym grom dzieci będą miały okazję rozwijać swoją wyobraźnię, koordynację wzrokowo-ruchową, a także pamięć bezpośrednią. Dodatkowo dowiedzą się wielu ciekawych rzeczy związanych ze światem zwierząt, poznają najważniejsze zasady współczesnej ekologii oraz zmierzą się w wielu sportowych konkurencjach.

W skład Interaktywnej Strefy Zabaw wchodzi również innowacyjny stolik dotykowy, za pomocą którego dzieci przenoszą się w nowy wymiar zabawy i nauki. Dzięki ciekawym aplikacjom z efektami dźwiękowymi i poleceniami czytanymi przez lektora uczestnicy zabawy będą mogli poćwiczyć swój refleks, rozwijać kreatywność, ćwiczyć pamięć oraz naukę pisania liter. Tego typu zadania cieszą się dużym powodzeniem wśród dzieci, ze względu na ich duży stopień intuicyjności oraz niezwykle barwną oprawę graficzną.

Interaktywna Strefa Zabaw, to nie tylko rozrywka przeznaczona dla najmłodszych, to także nowy wymiar edukacji i rozwiązanie wyznaczające trendy na rynku centrów handlowych w Polsce.

Do tej pory na terenie centrów handlowych Carrefour miało miejsce szereg wydarzeń promujących naukę. Ogromną popularnością cieszyła się Letnia Akademia Bystrzaków, w ramach której odbywały się zajęcia z fizyki, chemii, a także ćwiczenia stymulujące pamięć i koncentrację. Dzieci pokochały również wystawy interaktywne, takie jak Podwodna przygoda czy Dzieciaki na Księżycu.

Centra handlowe Carrefour Polska

Carrefour Polska właściciel i zarządca sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat.
Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl