HeRosi organizacji Carrefour wspiera swoich franczyzobiorców

HeRosi organizacji Carrefour wspiera swoich franczyzobiorców

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Firma Carrefour Polska we współpracy z partnerem franczyzowym GS Węgierska Górka rozpoczęła projekt szkoleniowo-doradczy HeRosi organizacji skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw sklepów spożywczych. Projekt ten realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL poddziałanie 2.1.1 konkurs A.1) i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Program szkoleń opracowany został wspólnie przez Carrefour Polska i GS Węgierska Górka na potrzeby personelu małych sklepów spożywczych. Część szkoleniowa projektu Carrefour i GS Węgierska Górka obejmie trzy obszary: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie przedsiębiorstwem oraz analizę wyników sklepów. Dodatkowo projekt przewiduje zapewnienie doradztwa w wymienionych obszarach dla wszystkich sklepów, których przedstawiciele zarówno właściciele jak i pracownicy będą uczestniczyć w szkoleniach. Projekt HeRosi organizacji będzie realizowany do końca 2014 roku i obejmie 120 sklepów franczyzowych Carrefour, m.in. z województwa śląskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego czy dolnośląskiego. W sumie w szkoleniach udział weźmie 240 osób. Pierwsze szkolenia odbyły się w dniach 24-25 września 2013 r. w Warszawie i objęły dwie 16-osobowe grupy.

Małe sklepy w Polsce mają wiele atutów, jednak ich właścicielom często brakuje dostępu do odpowiednich narzędzi, które pozwalają na usprawnienie procesów HR i szkolenie własnych pracowników mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. Carrefour jako franczyzodawca zapewnia swoim partnerom kompleksowe wsparcie, dlatego program HeRosi organizacji powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie franczyzobiorców Carrefour, aby dostarczyć im niezbędnej wiedzy z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w małym przedsiębiorstwie dodaje Francois Vincent.

Carrefour dzięki stałej, partnerskiej współpracy z właścicielami sklepów franczyzowych doskonale zna ich potrzeby. Wspierając swoich franczyzobiorców na każdym etapie prowadzenia sklepu, eksperci Carrefour zaobserwowali potrzebę dostarczania franczyzobiorcom, właścicielom sklepów Carrefour Express i Globi, rzetelnej i praktycznej wiedzy na temat zarządzania personelem. Dlatego wspólnie z GS Węgierska Górka firma Carrefour opracowała nowoczesny projekt szkoleniowo-doradczy. Inicjatywa otrzymała dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach konkursu zorganizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Rozwój procesów HR jest niezwykle ważny w małych sklepach spożywczych. Placówki te potrzebują szkoleń dla swoich pracowników i nieustannego podnoszenia ich kwalifikacji. Dzięki temu mogą oferować klientom odpowiednią jakość obsługi. Carrefour zapewnia doradztwo i odpowiednią wiedzę w tej dziedzinie. Franczyza z Carrefour jest więc nie tylko możliwością korzystania z szyldu, ale realnym, partnerskim wsparciem.

Carrefour Polska prowadzi działania edukacyjne skierowane do sektora MŚP, czego przykładem był cykl 12 paneli dyskusyjnych dotyczących możliwości rozwoju sklepów spożywczych. Spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestniczyło w nich ponad 500 przedsiębiorców z całej Polski. Inicjatywa Carrefour została opublikowana w Raporcie Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB), jako przykład działań edukacyjnych skierowanych do sektora MŚP.

 

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli małych sklepów, jest nią Globi. Pod szyldem tym efektywnie działają zarówno sklepy osiedlowe, jak i placówki handlowe zlokalizowane na terenach wiejskich. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już ponad 370 sklepów franczyzowych.

 

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl