Pinterest wprowadza zmiany w wyświetlaniu artykułów

Pinterest wprowadza zmiany w wyświetlaniu artykułów

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Nie minęło nawet kilka dni odkąd Pinterest zapowiedział planowane pojawienie w serwisie treści sponsorowanych, a już ogłoszono wprowadzenie kolejnej nowości. Tym razem  zmiany dotyczą article pins, czyli przypinania artykułów.

Chociaż Pinterest wydaje się być idealnym serwisem do wyszukiwania i gromadzenia inspiracji w formie zdjęć, portal coraz bardziej staje się atrakcyjniejszy dla użytkowników, którzy są zainteresowani także nowymi informacjami w postaci artykułów.

Dotychczas artykuły na Pintereście zawierały jedynie zdjęcie pochodzące z artykułu oraz zamieszczony w dolnej części link odsyłający do źródła. Od teraz wzbogacone zostaną o dodatkowe informacje, takie jak tytuł, autor, opis i link do oryginalnego źródła. Tym samym przypinki z artykułami (article pins) wyświetlać się będą w podobny sposób jak wprowadzone w maju przypinki z przepisami, filmami i produktami. Dla przykładu, przepisy zawierają takie informacje jak czas gotowania i listę potrzebnych składników, a przy produktach znajduje się informacja o aktualniej cenie i dostępnych punktach zakupu. Wszystkie artykuły, które do tej pory zostały przypięte na Pintereście będą automatycznie zaktualizowane do nowego wyglądu, więc nie będzie wymagana dodatkowa ingerencja ze strony przypinających je użytkowników.

Użytkownicy zainteresowani poszczególnymi artykułami, którzy w danym momencie nie mają czasu ich przeczytać, będą mogli przypinać je do swojej tablicy, a następnie powracać do nich w każdej chwili. Co więcej, serwis zachęca swoich użytkowników do tworzenia swoich prywatnych czytelni, poprzez zakładanie tematycznych tablic przeznaczonych wyłącznie do przypinania artykułów. Wystarczy dodać do swojej przeglądarki przycisk Pin It, by móc w dowolnym momencie przypinać do tablic interesujące nas artykuły z zewnętrznych serwisów.

Wprowadzenie w serwisie takiej zmiany przyniesie korzyści nie tylko użytkownikom, ale także firmom i wydawcom. Nowe udogodnienie pomoże w większym stopniu zainteresować odbiorców poszczególnymi treściami, przedłużając okres żywotności artykułu. Kwestią czasu pozostaje więc pojawianie się zapowiadanych przez serwis treści sponsorowanych także w artykułach.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl