Negocjatorzy - kolejna odsłona kampanii Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak ING Życie

Negocjatorzy - kolejna odsłona kampanii Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak ING Życie

Dodano:   /  Zmieniono: 

Ona cały czas namawia swojego partnera na badania profilaktyczne, bo przecież go kocha i martwi się o niego. On nie widzi powodu, dla którego miałby się badać, skoro nic mu nie dolega i dobrze się czuje. Zaczynają się więc negocjacje ona obiecuje, że nie będzie tyle mówiła i pytała ciągle czy wygląda grubo, a on w zamian za sprawdzenie stanu swojego zdrowia może zyskać dodatkowe korzyści. W duchu damsko-męskich negocjacji powstały spoty reklamowe do kolejnej odsłony kampanii ING Życie Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak.

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej ubezpieczenie na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie. Jej idea oparta jest na damsko-męskich negocjacjach, podczas których kobiety mogą wynegocjować przebadanie się mężczyzn, w zamian za to, że i one zrobią coś dla swoich partnerów. Zgodnie z koncepcją całej kampanii spoty reklamowe są utrzymana w tonie negocjacji, w celu zachęcenia obu stron do dbania o swoje zdrowie i korzystania z badań profilaktycznych. Poprzez oryginalną kampanię ING Życie chce pokazać, że nie można bać się choroby nowotworowej, trzeba natomiast odważnie podejmować działania pozwalające wykryć ją we wczesnym etapie, aby zwiększyć szanse na jej wyleczenie.

Z przeprowadzonych przez nas analiz wynika, że kobiety nie boją się rozmawiać o raku, prezentują racjonalne podejście i aktywnie podejmują działania profilaktyczne. Inaczej natomiast podchodzą do tematu mężczyźni przeważnie są bardziej wycofani z dyskusji na ten temat. Chcemy więc namówić płeć piękną, aby zadbała o zdrowie swoich mężczyzn i zachęciła ich do systematycznych badań. Ale wiemy, że zachęta musi być skuteczna. Proponujemy więc, żeby kobiety zaoferowały, że zrobią coś dla panów, w zamian za wykonanie badań profilaktycznych - tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie.

Informacje o kampanii:

4 października startuje kampania telewizyjna obejmująca 3 spoty - 30 i 15. Każdy z nich promuje profilaktykę nowotworową oraz informuje o ubezpieczeniu na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP, TVP Info, Polsacie, TVN, Discovery. Kampania została zrealizowana przez agencję Brasil, nowego partnera ING Życie.

 

Za realizację kampanii dla ING Życie odpowiada:

Kreacja: Brasil

Spot reklamowy: Brasil

Dom produkcyjny: Film Produkcja

Zakup mediów: Lowe Media

Media Relations: Multi Communications

          

Źródło: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

dostarczył:
netPR.pl