Grupa Generali uruchamia Konto Klienta dla Klientów OFE

Grupa Generali uruchamia Konto Klienta dla Klientów OFE

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Grupa Generali Polska udostępnia Klientom OFE system informacyjno-transakcyjny Konto Klienta
  • Dostęp do konta emerytalnego i możliwość zgłoszenia zmiany danych osobowych oraz uposażonych m.in. z urządzeń mobilnych przez 24h na dobę
  • Kolejny krok w kierunku unifikacji dostępu Klienta do wszystkich linii produktowych: od ubezpieczeń życiowych, poprzez emerytalne i docelowo także majątkowe
  • Konto Klienta, wraz z trzema innymi wdrożeniami informatycznymi Grupy Generali Polska, zostało wyróżnione tytułem Lider Informatyki 2013


Warszawa, 9 października 2013 r. Grupa Generali Polska rozszerzyła funkcjonalności uruchomionego na początku roku systemu informacyjno-transakcyjnego Konta Klienta o dostęp dla Klientów OFE Generali. Dzięki temu każdy z Członków Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali uzyska możliwość sprawdzenia wysokości i kompletności składek przekazywanych przez ZUS na konto w OFE, a także wysokości oszczędności zgromadzonych na przyszłą emeryturę. Klienci Generali będą również mogli dokonać zgłoszenia aktualizacji swoich danych osobowych oraz danych osób uposażonych, a także uzyskali  dostęp do rocznej historii rachunku OFE w wersji elektronicznej.

Konto Klienta to system informacyjno-transakcyjny Generali, który pozwala Klientom na szybki dostęp do informacji oraz intuicyjne zarządzanie swoimi polisami. System zapewnia Klientom dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do swoich kont emerytalnych IKE oraz IKZE przez 24h na dobę, siedem dni w tygodniu. Konto Klienta zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych Klientowi do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której może on znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania.

Konto Klienta, wraz z trzema innymi wdrożeniami Grupy Generali, zostało docenione przez kapitułę konkursu organizowanego przez magazyn Computerworld i wyróżnione tytułem Lider Informatyki 2013 w kategorii Bankowość i Finanse.

Rozszerzenie funkcjonalności Konta Klienta i udostępnienie systemu Klientom Funduszu Emerytalnego Generali jest kolejnym krokiem w celu unifikacji dostępu Klienta do wszystkich jego polis, niezależnie od linii produktowej.

Dzięki udostępnieniu Konta Klienta OFE każdy z Członków Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali, uzyska stały dostęp do niezbędnych informacji oraz możliwość sprawdzenia:

- wysokości i kompletności składek przekazywanych przez ZUS na konto;
- wysokości oszczędności zgromadzonych na przyszłą emeryturę;
- aktualności swoich danych osobowych oraz danych osób uposażonych;
- rocznej historii rachunku OFE w wersji elektronicznej.


W Koncie Klienta OFE Klienci mogą również zapoznać się z informacjami dotyczącymi proponowanych przez rząd zmian w systemie emerytalnym.

- Konto Klienta OFE zapewnia Członkom Funduszu stały dostęp do informacji o ich emeryturze, co zwłaszcza teraz, gdy ważą się losy przyszłych polskich emerytów oraz ich oszczędności zarządzanych dotąd przez OFE nabiera szczególnego znaczenia mówi Mariusz Zagajewski, Dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali.


Z funkcjonalnościami nowego Konta Klienta można zapoznać się dokonując rejestracji na: https://konto.generali.pl

Członkowie OFE, którzy aktywowali już Konto Klienta dla innych produktów będą mogli korzystać z pełnej wersji z funkcjonalnością OFE bez konieczności ponownej rejestracji.      


Źródło: Grupa Generali

dostarczył:
netPR.pl