Wirtualna Polska z drugim webinarium z cyklu Think mobile (relacja)

Wirtualna Polska z drugim webinarium z cyklu Think mobile (relacja)

Dodano:   /  Zmieniono: 

Biuro Reklamy WP.PL zrealizowało już drugie bezpłatne webinarium z cyklu Think mobile, którego celem jest prezentacja możliwości nowego, dynamicznie rozwijającego się kanału reklamy mobilnej.

Wykorzystanie mobile w komunikacji 360 stopni było tematem drugiego webinarium, które odbyło się w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę.

Konferencja online, która miała miejsce 27 września, skierowana była do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych klientów Biura Reklamy WP.PL oraz marketerów z branży internet.

Gość spotkania Katarzyna Bednarska, niezależny ekspert z sieci reklamowej Optizen Labs przedstawiła sposoby dotarcia do różnych grup docelowych poprzez mobile oraz omówiła wykorzystanie go w różnych kanałach komunikacji. Opowiedziała również o dobrych praktykach oraz metodach pozwalających zwiększyć potencjał urządzeń przenośnych.

Webinarium odbyło się na platformie clickmeeting.pl. Patronem wydarzenia był serwis nowymarketing.pl.

Materiały i relacja:
Prezentacja
Zapis wideo wydarzenia

Źródło: Wirtualna Polska SA

dostarczył:
netPR.pl