Każdy jest marką Marian Salzman o personal brandingu podczas tegorocznego PR Forum

Każdy jest marką Marian Salzman o personal brandingu podczas tegorocznego PR Forum

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Zakończyła się XI edycja PR Forum, wydarzenia skierowanego do specjalistów z branży PR i komunikacji. Konferencję uświetniło wystąpienie gościa specjalnego Marian Salzman, CEO Havas PR US i szefowej globalnego komitetu wykonawczego Havas PR. Prelekcja Salzman dotyczyła wzrastającej roli personal brandingu jako kluczowego elementu wzmacniającego biznesowy wizerunek marek oraz instytucji w nowoczesnej komunikacji.

Marian Salzman, uznana za jedną z czołowych trendspoterek na świecie, podczas swojego wykładu skupiła się na tym, jak reputacja liderów wpływa na postrzeganie zarządzanych przez nich marek oraz dlaczego jest to kluczowy element wykorzystywany w strategii biznesowej.

Żyjemy w dobie, kiedy autentyczność i transparentność marek oraz liderów ma kluczowe znaczenie. Social media sprawiły, że każdy z nas stał się marką i powinien nią umiejętnie zarządzać, aby odnieść sukces. W zgodzie ze sobą i optymalnie spójnie ze strategią firmy, którą kieruje powiedziała M. Salzman.

Zdaniem Michała Olbrychowskiego, executive directora Havas PR Warsaw, prezentacja Marian Salzman dobitnie pokazała, w jaką stronę pójdzie komunikacja korporacyjna, która nie będzie już podlegać restrykcyjnym i sztywnym zasadom korporacyjnym. Autentyczność, szybkość i forma przekazu to klucz do sukcesu firmy. Drugim istotnym trendem jest personal branding liderów. Bez zrozumienia przez szefów zmieniającej się rzeczywistości w kontekście komunikacji oraz bez ich zaangażowania w cały proces ciężko będzie osiągnąć sukces.

 Zakończone wczoraj PR Forum było XI edycją wydarzenia organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

Marian Salzman, zaliczana do pięciu najważniejszych badaczy trendów na świecie, CEO Havas PR North America (@havasprus), dziewiątej największej agencji PR na świecie, niedawno znalazła się na inauguracyjnej liście In2 Innovator 25 magazynu The Holmes Report, otrzymała tytuł PR Professional of the Year za rok 2011 przyznawany przez magazyn PRWeek oraz wiele innych prestiżowych wyróżnień. Zanim objęła stanowisko CEO w Havas PR North America (@havasprus), Marian Salzman pełniła funkcję CMO w agencji Porter Novelli, CMO w JWT Worldwide i CSO w Euro RSCG Worldwide. Do jej najsłynniejszych kampanii konsumenckich należą rozpowszechnienie określenia metroseksualny w celu stworzenia rynku dla piwa Peroni firmy SAB Miller, realizowana dla Pepsi kampania Its Like This oraz Its America Online. Marian jest współzałożycielką Cyberdialogue, pierwszej na świecie firmy zajmującej się badaniami rynku online założonej w 1992 roku. W roku 1995 Marian została nominowana do listy Cyber 60 magazynu New York, w tym samym roku została wyróżniona przez czasopismo Crains New York Business, które zaliczyło ją do prestiżowego grona 40 Under 40. Rok później magazyn Fast Company uznał ją za osobę piastującą jedno z najbardziej lukratywnych stanowisk na świecie: Dyrektor, Departament Przyszłości.
Marian zajmowała się realizacją programów w zakresie świadomego przywództwa, zarządzania reputacją oraz mediów społecznościowych. Kierowała między innymi tworzeniem agencji Jack + Bill (w ramach Porter Novelli), która w ciągu jednego roku zdobyła nagrody przyznawane przez PRWeek, SABRE oraz nagrodę Bulldog Reporter.
Jej czteroczęściowy artykuł dotyczący mózgu, napisany dla Huffington Post w roku 2011 roku, otrzymał nagrodę Bronze SABRE for Speech or Bylined Article oraz wyróżnienie PR News Platinum PR Awards. Jeden z jej wielu wpisów na blogu został uhonorowany najbardziej prestiżowymi nagrodami dla autorów blogów przyznawanymi przez Bulldog Reporter, PR News oraz Golden Bridge Awards. Ponadto Marian regularnie zamieszcza wpisy na blogu Forbes.com, Holmes Report, Adweek/Aols Fuel the Future, CNBC.com oraz licznych blogach agencji prowadzonych przez @havasprus.
W 2012 roku Marian była jurorką w konkursie CLIO Awards, zasiadała w międzynarodowym jury konkursu Cannes Lions International Festival of Creativity w kategorii PR, była także jednym z jurorów wyłaniających kandydatów do programu Venture for America przeznaczonego dla młodych przedsiębiorców, stworzonego na wzór inicjatywy Teach for America. Obecnie jest członkiem sztabu doradców ds. programu.
Marian jest doradcą ds. programu MBA w Berlin School of Creative Leadership, opublikowała 14 książek przetłumaczonych na 20 języków, między innymi na chiński, norweski, portugalski i hiszpański. Ukończyła Brown University (dyplom z wyróżnieniem), na którym od roku 2006 pełni rolę mentora w programie Brown Women in Business. Jej najważniejszy projekt w ostatnich kilku latach to przedwcześnie zakończona kampania prezydencka Wyclefa Jeana, który ubiegał się o najwyższe stanowisko w swojej spustoszonej ojczyźnie. Mimo 70-procentowego poparcia w sondażach oraz ponad 10 miliardów odsłon kandydatura muzyka-filantropa została odrzucona przez haitańską komisję wyborczą.

Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw jest największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.

Źródło: Havas PR Warsaw

dostarczył:
netPR.pl