mBank otrzymał nagrodę Effie za kampanię mSaver

mBank otrzymał nagrodę Effie za kampanię mSaver

Dodano:   /  Zmieniono: 

Brązowym Effie w kategorii bankowość został wyróżniony mBank za kampanię mSaver.

 W maju 2012 r., kiedy wprowadzaliśmy ten produkt na rynek, był to zupełnie nowy i nieznany na polskim rynku model regularnego oszczędzania drobnych kwot podczas wydawania - płacenia kartą czy wypłat z bankomatu. W nasze ślady poszła też konkurencja, wprowadzając do oferty podobne produkty mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej BRE Banku.

"To rośnie, jak Pan płaci"  zabawne zdanie pojawiające się w spocie TV oddaje główną ideę produktu i kampanii, której wizualnym symbolem stała się świnka rosnąca po każdej transakcji jej właściciela.  Głównym wyzwaniem było wytłumaczenie mechanizmu programu mSaver w wyróżniający się i atrakcyjny sposób, by pozyskać dzięki niemu 55 tysięcy nowych klientów dla mBanku w samym tylko czwartym kwartale 2012 r.  dodaje Marta Bartosiewicz.

Dzięki kampanii łącznie z usług mBanku zaczęło korzystać ponad 63 tysiące nowych klientów. Znacząco wzrosła też świadomość marki. Zbudowaliśmy również imponującą 92-procentową świadomość oferty mSaver wśród klientów mBanku podkreśla Piotr Jakubowski, ekspert ds. reklamy w mBanku.

Wprowadzając mSavera staliśmy się trend-setterem na rynku. Dzisiaj tego typu rozwiązania dostępne są też w innych bankach. Na pewno jest to pochodną dużego zainteresowania wśród klientów. Z mSavera i MUltiSavera w mBanku i MultiBanku korzysta już 250 tys. osób, a wartość zaoszczędzonych środków przekracza 400 mln zł  wyjaśnia Łukasz Gajewski z Departamentu Produktów Oszczędnościowych mBanku.

Źródło: BRE Bank

dostarczył:
netPR.pl