Samsung promuje GALAXY S4 za pomocą gamifikacji

Samsung promuje GALAXY S4 za pomocą gamifikacji

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Samsung Electronics Polska rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną swojego flagowego smartfona GALAXY S4, po raz pierwszy w historii firmy decydując się na wprowadzenie działań gamifikacyjnych. Kampania w całości zostanie przeprowadzona w mediach społecznościowych.

Wypełniając kolejne zadania w specjalnej aplikacji S4YOU na Facebooku, użytkownicy portalu mogą zdobywać wirtualne punkty umożliwiające im wygranie atrakcyjnych nagród. Poprzez zabawę internauci mogą odkrywać fascynujący świat innowacyjnych rozwiązań GALAXY, a mechanizm aplikacji zachęca ich do dzielenia się ze znajomymi swoimi wynikami oraz wrażeniami.

Innowacja jest obecna nie tylko w produktach i filozofii firmy Samsung, ale też w realizowanych przez nas kampaniach reklamowych. Gamifikacja jest jednym ze znaczących globalnych trendów w nowoczesnym myśleniu o komunikacji, która szczególnie w digitalu już dawno przestała być jednostronnym komunikatem. Tym, na czym nam szczególnie zależy jest budowanie dialogu z konsumentem i wnoszenie w jego życie wartości dodanej poprzez użyteczność lub zabawę powiedziała Justyna Brocławik, Online Marketing Specialist, Samsung Electronics Polska.

Gamifikacja (ang. gamification), inaczej nazywana grywalizacją to wykorzystanie mechaniki znanej z gier komputerowych lub fabularnych do zwiększenia motywacji i zaangażowania ludzi w sytuacjach niebędących grami, np.: w nauce, pracy grupowej czy dla celów promocyjnych. W przypadku aplikacji S4YOU budowaniu zainteresowania poznawaniem GALAXY S4 służy m.in. ranking najlepszych graczy, w którym można porównać swoje osiągnięcia ze znajomymi, specjalne odznaczenia przyznawane za postępy w rywalizacji, a przede wszystkim zdobywanie wirtualnych punktów, GalaxyBucksów. Są one wirtualną walutą, którą można następnie wymienić na nagrody uczestnicząc w aukcji lub kupując je bezpośrednio.

Z aplikacji, którą na swojej platformie gamifikacyjnej wdrożyła firma Gamfi, można skorzystać klikając w zakładkę S4YOU na facebookowym profilu Samsung Electronics Polska: www.facebook.com/SamsungPolska.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl