Właściciele marek chętnie współpracują z Allegro

Właściciele marek chętnie współpracują z Allegro

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Serwis Allegro, w ramach strefamarek.allegro.pl, nawiązał współpracę z przedstawicielami 100 marek. Dzięki temu producenci mają możliwość dotarcia z ofertą do milionów klientów, którzy poszukują w sieci wyjątkowych oferty z markowymi produktami. Średnia miesięczna liczba zawieranych w Strefie transakcji zwiększa się o 40%. Natomiast obrót aż o 30%.

Strefa marek Allegro to przestrzeń, w której właściciele marek mogą na dużą skalę prowadzić sprzedaż w sieci przy współpracy i wsparciu Allegro, promując wysokiej jakości produkty i nie zatracając swojej indywidualności. Jednocześnie kupujący, którzy cenią sobie markowe produkty, mogą znaleźć produkty swoich ulubionych marek w jednym miejscu. Strefę w miesiącu odwiedza już ponad 1 300 000 unikalnych użytkowników, a wartość koszyka zakupowego jest 2 razy większa niż na Allegro. Szczegóły w załączonej infografice.
- Strefa marek Allegro na dobre ruszyła jesienią 2012, po roku działania śmiało mogę powiedzieć, że to projekt, którego brakowało w polskiej sieci. Wyniki jednoznacznie potwierdzają, że udało nam się stworzyć miejsce, które odpowiada na potrzeby właścicieli marek, którzy chcą prowadzić sprzedaż online w towarzystwie największej platformy e-commerce jaką jest Allegro komentuje Agnieszka Radczak, Menadżer ds. Projektów Strategicznych w Grupie Allegro.
- Gino Rossi nawiązało współprace ze Strefa Marek Allegro, ponieważ doceniło szeroki zasięg platformy sprzedażowej dającej możliwość dotarcia do nowej grupy klientów korzystających z zakupów online. Jako uznany producent obuwia zależy nam na partnerach umożliwiających naszym klientom szybkie i bezpieczne zakupy w sieci oraz gwarantujących obecność wśród marek premium mówi - Wojciech Chochołowicz Kierownik Marketingu Gino Rossi. Strefa Marek Allegro jest dla nas ważnym uzupełnieniem sieci detalicznej Gino Rossi liczącej 64 sklepy dającym dostęp do obuwia i toreb Gino Rossi także w miejscach, gdzie nie ma naszych salonów firmowych dodaje Chochołowicz.
- E-handel detaliczny rozwija się dynamicznie w całej Polsce, i chcieliśmy znaleźć partnera, przy którym możemy na skróty współuczestniczyć w tym rozwoju . Strefa Marek oferuje optymalną ekspozycję marki na internetowym rynku detalicznym, co okaże się być (niewątpliwie) kluczowe w nadchodzących latachJonathan Jagard, Associate Manager, E-Commerce, Mattel EESEE.
- Nasza decyzja podyktowana jest chęcią zaistnienia w miejscu pomyślanym jako platforma zakupów premium, a zarazem odzewem od naszych klientów, którzy oczekują bezpiecznych i pewnych zakupów w sieci. Idea Strefy Marek, zrzeszającej uznane globalne marki na najpopularniejszej platformie zakupowej w Polsce, współgra z polityką sprzedażową Timex stawiającą na wysoki i fachowy poziom obsługi klienta Bartek Szlązkiewicz, Marketing Manager, Timex Group Polska.
Na tę chwilę w Strefie Allegro dostępnych jest 100 marek z 7 kategorii: Moda, Elektronika, Dom i ogród, Dla dzieci, Sport i turystyka, Uroda, Sztuka.

 

Źródło: Grupa Allegro Sp. z o. o.

dostarczył:
netPR.pl