OKNOPLAST oficjalnie na Signal Iduna Park

OKNOPLAST oficjalnie na Signal Iduna Park

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

OKNOPLAST oficjalnie na Signal Iduna Park

W sobotę 19 października na stadionie Signal Iduna Park odbyła się konferencja prasowa firmy OKNOPLAST dla niemieckich dziennikarzy. Prócz oficjalnego przedstawienia marki OKNOPLAST jako partnera klubu z Dortmundu, Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek ujawnił plany strategiczne firmy związane z rynkiem niemieckim. W konferencji wziął również udział Hans-Joachim Watzke, dyrektor sportowy Borussii i twórca jej obecnych sukcesów oraz Carsten Cramer, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu niemieckiego klubu. Przedstawiciele firmy OKNOPLAST mieli również okazję spotkać się z Jürgenem Kloppem, trenerem jedenastki z Dortmundu.

Podczas sobotniej konferencji na stadionie Signal Iduna Park, firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako Partner Borussii Dortmund, a jej Prezes Mikołaj Placek ogłosił strategię działań na rynku niemieckim.

Strategia OKNOPLAST dotycząca rynku niemieckiego zakłada, prócz wykorzystywania w komunikacji marketingowej partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Niemczech, zwiększenie nakładów na innowacje oraz doskonalenie procesu opieki zakupowej. Wszystko to w perspektywie czasu ma przyczynić się do zbudowania silnej, dobrze kojarzonej marki okiennej z segmentu Premium w Niemczech.

Niemcy to duży rynek zbytu dla OKNOPLAST, w chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną firmy tworzy już prawie 300 Punktów Handlowych. Jednak, jak mówi Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek - Niemcy to bardzo wymagający rynek.

- Musimy być lepsi niż lokalna konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca "made in Poland" nie oznacza najwyżej jakości. Polskie firmy, które są tam obecne, choć generują być może jakąś sprzedaż, to jednak nie budują marki, a kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonane produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki i m. in. dzięki temu oraz najwyższej jakości produktów jesteśmy największym polskim eksporterem okien z PVC. Pozostaje się nam cieszyć, że nasze produkty są tak oceniane na wymagających zachodnich rynkach . Z pewnością klasę produktu i firmy umacnia także partnerstwo z tak utytułowanym klubem jak Borussia twierdzi Mikołaj Placek.

- Borussia to klub, który budzi bardzo dobre skojarzenia i cieszy się dużym szacunkiem kibiców. Uznaliśmy, że warto wesprzeć polski filar w klubie polskim sponsorem. Razem z piłkarzami z Polski, grającymi w Borussii mamy szansę jeszcze bardziej umocnić pozytywne cechy Polaków i polskich firm na arenie międzynarodowej. Wspólnie promujemy przecież najwyższą polską jakość podsumowuje Prezes OKNOPLAST.

Przypomnijmy, że w ramach rocznej umowy z klubem OKNOPLAST może posługiwać się wizerunkiem Partnera Borussii Dortmund, jak również czołowych zawodników klubu we wszystkich materiałach reklamowych. Logo OKNOPLAST jest też obecne podczas meczów na największym  stadionie w Niemczech - Signal Iduna Park. Kibice na całym świecie mogą zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie VIP. Kontrakt obejmuje także udział piłkarzy w firmowych eventach oraz obecność firmy w mediach społecznościowych i newsletterach Borussi, jak również programy hospitality, czyli możliwość udziału partnerów i klientów Oknoplastu w meczach czołowej europejskiej drużyny.  

OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1600 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako Najlepszy Polski Exporter produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem Zielone okno, potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne Teraz Polska, Budowlana Marka Roku 2013, TopBuilder 2013, Lider Rynku 2012, Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy Złoty Laur Klienta 2011.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie U Siemachy. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

Źródło: OKNOPLAST

dostarczył:
netPR.pl