Groupon aktualizuje aplikacje mobile na platformy Andorid i iOS

Groupon aktualizuje aplikacje mobile na platformy Andorid i iOS

Dodano:   /  Zmieniono: 

Groupon zaprezentował zaktualizowane aplikacje mobilne na platformy Android, iPhone i iPad. Wprowadzone zmiany i nowe rozwiązania podporządkowane są jednemu celowi - sprawienie, że zakupy na Grouponie będą dla klientów łatwe i wygodne jak nigdy dotąd. Także te przed zbliżającymi się świętami.

Najważniejsze zmiany w aplikacjach mobilnych Groupon, pobranych już przez ponad 50 mln użytkowników i dostępnej w 43 krajach na całym świecie:

  • funkcja geolokalizacji ułatwia użytkownikom odnalezienie najlepszych ofert w okolicy, niezależnie od tego czy znajdują się w rodzinnym mieści, czy też podróżują,
  • lepsze doświadczenie użytkowników dzięki ułatwieniom w obsłudze i nawigacji zaczerpniętym z nowej strony; zmianie uległa zarówno strona startowa, której zawartość można teraz wygodnie personalizować, jak i wszystkie pozostałe moduły,
  • możliwość kupowania ofert na prezent i wysłania jej bezpośrednio z aplikacji do obdarowanej osoby wraz z osobistą notatką,
  • powiększyła się lista krajów, w których można już korzystać z aplikacji w wersji na urządzenia iPad: Austria, Chile, Kolumbia, Francja, Kanada, Irlandia, Meksyk, Nowa Zelandia, Peru, Filipiny, Portoryko, Rosja oraz Tajlandia,
  • w Polsce aplikacja Groupon w wersji na iPady będzie dostępna w grudniu br. 

- Klienci uwielbiają aplikacje mobilne Groupon, bo umożliwiają im znajdowanie i kupowanie najlepszych ofert w bezkonkurencyjnych cenach w dowolnym miejscu i czasie. Nasi mobilni klienci wykazują się też większą lojalnością i bardziej zasobnymi portfelami w porównaniu z konsumentami kupującymi wyłącznie przez komputery, powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. - Obecna aktualizacja pozwoliła nam stworzyć przyjazne mobilne środowisko, które klienci mogą dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Teraz polscy klienci Groupon mogą jeszcze łatwiej odkrywać najlepsze oferty przygotowane przez lokalnych przedsiębiorców.

Nowe wersje aplikacji Groupon można pobrać z iTunes App Store oraz Android Play Market. Więcej informacji o rozwiązaniach mobilnych Groupon można znaleźć na stronie Groupon Mobile.

Groupon jest zastrzeżonym znakiem towarowym, należącym do Groupon Inc. Wszystkie pozostałe nazwy i znaki towarowe należą do ich prawowitych właścicieli.

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę works.groupon.pl.

Źródło: Groupon

dostarczył:
netPR.pl