FashionWeek: tygiel kreatywny

FashionWeek: tygiel kreatywny

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Dziewiąta odsłona łódzkiego FashionWeeku już za nami. Polski Tydzień Mody stanowi przykład tego, jak przenikają się i wzajemnie inspirują światy mody i designu. Goście festiwalu mogli zatem podziwiać nie tylko oryginalne pokazy, ale też podążające za światowymi trendami meble Etap Sofa.

Na skrzyżowaniu

Dzisiejsza rzeczywistość tworzy takie pojęcia, jak miasta czy przemysły kreatywne. David Andersson, brytyjski badacz zajmujący się przenikaniem kultury i biznesu, sformułował pojęcie artystycznego gwaru. To efekt interakcji między artystami i innymi aktorami środowiska twórczego odbiorcami kultury, krytykami, a także coraz częściej podążającym za trendami biznesem. W Łodzi, jak co pół roku, ów gwar jest wyjątkowo donośny. Wspólną płaszczyzną komunikacyjną uczestników FashionWeeku jest zawsze dobry projekt niełatwy do uchwycenia amalgamat kolorów, faktur, materiałów, stylów i konwencji. Tej jesieni przykładem oryginalnej realizacji był m.in. pokaz Ilony Majer i Rafała Michalaka z łódzkiego studia MMC. Ich kolekcji towarzyszyły wydobywane na żywo mocne brzmienia francusko-polskiego zespołu Be.My. To był dobry rock dla polskiej mody!

Filozofia trendu

Hasło Fashion Philosophy funkcjonuje w nazwie festiwalu nie bez powodu. Łódzkie pokazy awangardowych kolekcji odzieży posiadają na tyle dużą siłę przyciągania, że angażują w wydarzenie nie tylko amatorów mody, ale też myślące podobnymi torami firmy. Dzięki temu impreza stanowi naturalne środowisko dla dialogu projektantów produktów z branż wszelakiej maści, od ubrań po przedmioty użytkowe. Efekt? W holach oraz w pressroomie można było znaleźć meble Etap Sofa. Oryginalny look kanap i siedzisk ze specjalnej kolekcji Superline nie umknął uwadze znanych gości ich komfort sprawdzała na własnej skórze m.in. znana blogerka modowa, Macademian Girl.

Fashion Philosophy FashionWeek stanowi doskonały przykład tego, jak ważną rolę dla podmiotów przemysłu kreatywnego zaczyna odgrywać wyczucie stylu i mody. Świadome podążanie oraz wyznaczanie kierunków w swojej dziedzinie to cel warty stawiania na piedestale.

Źródło: IMS GROUP

dostarczył:
netPR.pl