Fan Fasolki Heinz wydał już ponad 50 000 zł na swoje hobby

Fan Fasolki Heinz wydał już ponad 50 000 zł na swoje hobby

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

W swoim mieście w Wielkiej Brytanii Barry Kirk (59 l.) jest znany pod pseudonimem Kapitan Fasolka z planety Beanus (Captain Beany) i jest bez wątpienia największym fanem kultowego produktu, znanej również i w Polsce marki Heinz Fasolki w sosie pomidorowym. Do tej pory na swoje hobby związane z ulubioną potrawą wydał już ponad 10 000 funtów, czyli 50 000 złotych.

Aby podkreślić przywiązanie do swojej ulubionej potrawy, zmienił nawet imię (w latach 90. z Barryego stał się Kapitanem Fasolką), a ciało pomalował na pomarańczowo. Jego fascynacja sięgnęła jednak jeszcze dalej swoje mieszkanie zmienił wMuzeum Doskonałości Fasolki w sosie pomidorowym Heinz.

Czym fasolka za młodu

Fascynacja Kapitana fasolką w sosie pomidorowym Heinz obowiązkowym elementem każdego brytyjskiego śniadania - rozpoczęła się prawie 30 lat temu, kiedy w 1986 roku
w ramach działalności charytatywnej spędził ponad 100 godzin w wannie pełnej tego smakołyku.

- Zawsze interesowałem się superbohaterami, czytałem komiksy, sam je nawet rysowałem. Szczególnie lubię Batmana mówi Kapitan Fasolka Któregoś dnia pomyślałem, że też mógłbym stać się takim superbohaterem i swoją pasję zamienić w styl życia.

Kapitan Fasolka ma jednak także inne zajęcie w wolnych od prowadzenia Muzeum chwilach pracuje jako sobowtór znanego piosenkarza, lidera zespołu U2 Bono.

To się nazywa niebanalne hobby!

Kultowa fasolka Heinz w sosie pomidorowym jest produkowana od ponad 100 lat. Po raz pierwszy pojawiła się w Stanach w 1901 roku. W Wielkiej Brytanii jest obowiązkowym składnikiem tradycyjnego śniadania. Fasolka Heinz dostępna jest także dla jej polskich fanów, Można ją kupić w puszkach 415 g, a rekomendowana cena detaliczna wynosi 4,6 zł.

W swoim mieście w Wielkiej Brytanii Barry Kirk (59 l.) jest znany pod pseudonimem Kapitan Fasolka z planety Beanus (Captain Beany) i jest bez wątpienia największym fanem kultowego produktu, znanej również i w Polsce marki Heinz Fasolki w sosie pomidorowym. Do tej pory na swoje hobby związane z ulubioną potrawą wydał już ponad 10 000 funtów, czyli 50 000 złotych.

Źródło: HJ Heinz

dostarczył:
netPR.pl