Zakupy spożywcze tańsze o 10 proc. w mOKAZJACH

Zakupy spożywcze tańsze o 10 proc. w mOKAZJACH

Dodano:   /  Zmieniono: 

Dzięki współpracy mBanku z internetowym supermarketem Frisco.pl, codzienne zakupy mogą być tańsze aż o 10 proc. Wystarczy skorzystać z mOKAZJI, dostępnej dla każdego klienta banku. To jedyna taka oferta rabatowa na polskim rynku, a zarazem oszczędność zarówno pieniędzy, jak i czasu.

Zakupy we Frisco.pl z dostawą do domu tańsze o 10 proc. to najnowsza oferta mBanku dla klientów korzystających z mOKAZJI unikatowego na polskim rynku programu rabatowego. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy dołączyć do platformy rabatowej (może to zrobić każdy klient indywidualny mBanku), a za zakupy w supermarkecie online zapłacić kartą banku. Maksymalny możliwy do uzyskania rabat za zakupy we Frisco.pl wynosi 100 zł, zaś oferta dostępna jest w listopadzie br.

Rabaty w mOKAZJACH naliczane są automatycznie przy płatności dowolną kartą płatniczą mBanku (zarówno debetową, jak i kredytową), a klient natychmiast po zakupie informowany jest SMS-em o zaoszczędzonej kwocie. W programie rabatowym mBanku zniżki łączą się ze sobą, co oznacza, że obejmują one również produkty i usługi już przecenione lub dostępne w ramach innych promocji.                           

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających na naszym rynku spożywczych e-sklepów. Niedawno firma uruchomiła pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany po obu stronach warszawskiej stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci mBanku mogą więc nie tylko zrobić zakupy z rabatem sprzed ekranu komputera czy tabletu, ale również kupować wirtualnie za pomocą smartfona, czekając na pociąg. Jest to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale i czasu.

Zgodnie z zapowiedzią, mOKAZJE wciąż się rozwijają. W naszym programie prezentowaliśmy już oferty ponad 50 partnerów, a niemal każdego dnia pojawiają się nowe. Naszą ambicją jest stworzenie platformy, która będzie towarzyszyła klientom mBanku na co dzień niezależnie od tego czy szukają szkoły językowej, wybierają ubrania czy też robią zakupy spożywcze podkreśla Aleksandra Król, dyrektor departamentu optymalizacji procesów sprzedaży BRE Banku.

mOKAZJE zostały wprowadzona do oferty mBanku w kwietniu br. jako zapowiedź i kluczowy element projektu nowego mBanku. W pierwszych tygodniach funkcjonowania, program był dostępny jako dedykowana aplikacja na Facebooku, a od 4 czerwca można z niego korzystać także bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Obecnie z usługi korzysta już blisko 400 tys. użytkowników banku, co czyni z mOKAZJI jeden z największych programów rabatowych w Polsce.

 

Źródło: BRE Bank

dostarczył:
netPR.pl