Jedzenie na wynos stało się modne

Jedzenie na wynos stało się modne

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Polacy coraz częściej zamawiają jedzenie do domu i pracy. Wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, zanotowała 11 listopada, kiedy większość sklepów była zamknięta, 200% - owy wzrost zapytań o jedzenie z dostawą, w stosunku do normalnych dni. Najczęściej zamawiamy potrawy kuchni azjatyckiej, włoskiej oraz polskiej.

Jedzenie na wynos zaczęło cieszyć się jeszcze większą popularnością. Zamawiane dania coraz częściej pojawiają się na stołach Polaków także podczas rodzinnych spotkań. Coraz rzadziej robimy do pracy kanapki, zastępując je sałatkami i przekąskami serwowanymi przez lokale gastronomiczne.

Większość z nas obecnie zmaga się z notorycznym brakiem czasu. Coraz trudniej połączyć nam życie zawodowe z prywatnym, opieką nad dziećmi czy realizacją własnych pasji. Optymalizujemy więc czas, chociażby poprzez korzystanie z możliwości zamawiania gotowych posiłków.

Obserwujemy, że zmienia się styl naszego życia. Dziś nikogo nie dziwi fakt, że coraz częściej jemy na zewnątrz i zamawiamy posiłki przez Internet czy specjalne aplikacje mobilne. Wiele osób korzysta z Internetu, aby znaleźć na przykład kuchnię azjatycką na wynos pobliżu. Widzimy to wyraźnie w naszych rosnących statystykach wyszukiwania posiłków na wynos - mówi Adrian Hinc, Kierownik Produktu Internetowego w Eniro Polska.

Jak wynika z analizy serwisu Foodpanda.pl najchętniej kupujemy potrawy kuchni azjatyckiej, aż 27 proc. zamówień. Kuchnia włoska, a więc głównie pizza jest na drugim miejscu - 26 proc. Polscy klienci lubią także rodzimą kuchnię, która stanowi 22 proc. zamówień. Coraz popularniejsze są też burgery.

Według raportu Gemius i E-Commerce Polska 2013 r. Polacy coraz częściej zamawiają gotowe dania w sieci. Cenimy sobie oszczędność czasu, dostępność szczegółowych informacji o produkcie, szybkość oraz duży wybór i wygodę.

***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

Źródło: Eniro Polska

dostarczył:
netPR.pl