Szef wszystkich szefów poleca rejestrację na Aleo

Szef wszystkich szefów poleca rejestrację na Aleo

Dodano:   /  Zmieniono: 

Wystartowała kampania reklamowa Aleo, pierwszej w Polsce kompleksowej platformy handlowej dla firm. Bohaterem reklam jest Szef wszystkich szefów, który poleca właścicielom oraz pracownikom firm rejestrację na Aleo i wykonywanie tam firmowych transakcji handlowych.

Aleo to pierwsze na polskim rynku kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Platforma została uruchomiona w październiku br. przez ING Bank Śląski. Do tej pory na Aleo zarejestrowało się już ponad 4500 firm powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego

Celem kampanii jest pokazanie polskim firmom i przedsiębiorcom podstawowych korzyści płynących z korzystania z Aleo. Platforma pozwala znacząco obniżyć koszty zakupów firmowych dzięki mechanizmom zapytań ofertowych i aukcji zakupowych oraz możliwości porównywania ofert. ING Bank Śląski korzystając z Aleo do tej pory zaoszczędził na przeprowadzonych transakcjach ok. 20% w porównaniu z tradycyjnymi zapytaniami ofertowymi.

Postacią przedstawiającą zalety Aleo w kampanii jest fikcyjna postać Szef wszystkich szefów. Jest to jedyna osoba, która może innym szefom firm rekomendować, by zarejestrowali swoje firmy na Aleo. Szef wszystkich szefów jest postacią charyzmatyczną, z ogromnym doświadczeniem w życiu i w biznesie. Rozumie, jakimi prawami rządzi się dobrze prowadzony biznes i chce dzielić się tą wiedzą z polskimi firmami. Główna kwestia wypowiadana przez bohatera reklam brzmi: Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów.

Kampania jest prowadzona w mediach zasięgowych: TV oraz internecie (portale oraz media społecznościowe). Dodatkowo w ramach reklamy prasowej został opublikowany list otwarty Szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm, itp.).

  • Tytuł kampanii: Aleo Szef wszystkich szefów tnie koszty wszystkich kosztów
  • Czas trwania: od 21 listopada 2013 r. do 31.12.2013 r.
  • Cele komunikacyjne: prezentacja korzyści Aleo i pozyskanie nowych użytkowników platformy
  • Kreacja: 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Doradztwo marketingowe: ADHD WARSAW
  • Produkcja:f25
  • Zakup mediów: Lowe Media

Platforma handlowa Aleo umożliwia firmom między innymi:

  • Kupowanie od innych firm produktów i usług potrzebnych w działalności biznesowej (np. materiały produkcyjne czy zaopatrzenie biura). Firmy wybierają je z oferty konkretnego dostawcy, rozsyłają zapytania ofertowe albo organizują przetarg lub aukcję. Dzięki mechanizmom porównywania cen, mogą łatwiej negocjować oferty i obniżać koszty zakupów.
  • Prezentację katalogu firmy i sprzedaż produktów i usług innym firmom. Oferty można wysyłać bezpośrednio, odpowiadając na zapytania lub organizując aukcje sprzedażowe. Firmy szybciej znajdują klientów i zwiększają możliwości sprzedaży.
  • Utworzenie własnego sklepu umożliwiającego elastyczne zarządzanie cennikami dla obecnych oraz przyszłych kontrahentów.
  • Nawiązywanie relacji handlowych i tworzenie sieci kontrahentów.
  • Potwierdzanie własnej wiarygodności i weryfikację pozostałych użytkowników.
  • Finansowanie transakcji.
Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

dostarczył:
netPR.pl