Konkurs Lwy PR nominuj do 6 grudnia

Konkurs Lwy PR nominuj do 6 grudnia

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Warszawa, 27 listopada 2013: Polskie Stowarzyszenie Public Relations przedłuża okres zgłaszania kandydatur w konkursie Lwy PR 2013. Nominacje osób, które swoją pracą wyróżniły się w branży public relations w tym roku można przesyłać do 6 grudnia.

- Ze względu na duże zainteresowanie oraz sygnały płynące ze środowiska, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu nadsyłania nominacji. Okazuje się, że podsumowanie całorocznej pracy jest trudniejsze, niż się PR-owcom wydaje i potrzebują na to więcej czasu. - komentuje Luiza Jurgiel-Żyła, koordynatorka konkursu Lwy PR. W związku z przedłużeniem tej części konkursu głosowanie członków PSPR rozpocznie się 11 grudnia. Zwycięzców tegorocznej edycji poznamy w drugiej połowie stycznia 2014.

Plebiscyt Lwy PR, organizowany przez PSPR, ma na celu wyłonienie najwybitniejszych osobowości z branży public relations w Polsce. Zgłoszone mogę być wyłącznie osoby fizyczne, działające w branży PR. Kategorie konkursowe odpowiadają trzem sektorom gospodarki: Lwy PR Biznesu, Lwy PR Instytucji Publicznych, Lwy PR NGO. Dodatkową kategorią od zeszłego roku są Lwy PR Edukacji. Wybór zwycięzców odbywa się w dwuetapowym głosowaniu członków PSPR. Pozwala to na obiektywne i demokratyczne wyłonienie osób, zasługujących na tytuł Lwa PR.

Poprawnie wypełnione zgłoszenie powinno zawierać: kategorię, do której nominowany jest uczestnik, imię i nazwisko, funkcję/stanowisko oraz nazwę reprezentowanej firmy/instytucji. Do formularza należy dołączyć krótkie uzasadnienie powodów zgłoszenia danej osoby, włączając projekty i klientów, dla których pracował w 2013 roku.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie: http://lwypr.pl/index.php/o-konkursie/regulamin-lwow-2013

O PSPR:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

dostarczył:
netPR.pl