Wirtualny Sprzedawca podpowie jak zarabiać w Internecie

Wirtualny Sprzedawca podpowie jak zarabiać w Internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

E-commerce rośnie w Polsce szybciej niż cały sektor handlu i będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi krajowej gospodarki. Platforma Wirtualny Sprzedawca podpowie jak skutecznie zyskiwać nowych klientów i zarabiać więcej w Internecie.

Jak wynika z najnowszego raportu opracowanego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte polski rynek handlu internetowego odpowiada już za 5,8% PKB. Wyniki raportu i rozwój e-commerce na całym świecie zachęcają przedsiębiorców do rozwijania e-biznesu. W skutecznym zarabianiu w Internecie pomaga platforma Wirtualny Sprzedawca i dostępne na niej narzędzia e-SEO, e-TEST i e-SCREEN, które podpowiadają jak zatrzymać na dłużej odwiedzających stronę internetową, jak zachęcić niezdecydowanych do zakupów w sklepie internetowym lub jak skutecznie wypozycjonować witrynę. Każde z narzędzi można przetestować przez 30 dni za darmo.

Dostępne na platformie WirtualnySprzedawca.pl narzędzie e-SEO pozwala właścicielowi sklepu internetowego wyeliminować błędy w procesie pozycjonowania, analizuje stronę sklepu i wskazuje pożądane zmiany i rozwiązania, których wprowadzenie doprowadzi do poprawienia pozycji strony w wynikach wyszukiwarek. Stosowanie się do generowanych przez system wskazówek gwarantuje pozycjonowanie bezpieczne i eliminuje ryzyko zbanowania strony przez wyszukiwarki. Dzięki e-SEO właściciel sklepu internetowego ma stały dostęp do raportów z monitoringu wyników pozycjonowania. System alarmuje kiedy pozycja strony na wybraną frazę kluczową spada, sugeruje, na jakie słowa warto pozycjonować daną witrynę, pomaga pozyskiwać wartościowe linki do jej pozycjonowania, podgląda i ocenia jak pozycjonuje się konkurencja. e-TEST umożliwia sprawdzanie efektywności zaplanowanych zmian w działaniu witryny: haseł reklamowych, cen, kolorów, pozycji w menu, zdjęć czy promocji. Dzięki niemu można przetestować jak zaplanowana zmiana wpłynie na konwersję sprzedaży i przełoży się na skuteczność landing page. Pomaga też eliminować ryzyko pomyłek na stronie. e-SCREEN monitoruje zachowania klientów, analizuje statystyki i dostarcza informacji m.in. o liczbie i wartości zakupów, a także liczbie powracających klientów. System generuje raporty dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, w których bada dowolnie wybrane przez niego czynniki, dzięki czemu właściciel sklepu ma pełną wiedzę o swoich klientach i może efektywnie zarządzać zmianami.

Do końca roku narzędzia e-SEO, e-TEST i e-SCREEN dostępne na platformie WirtualnySprzedawca.pl można przetestować przez 30 dni za darmo i przekonać się, jakie zmiany wprowadzić do witryny, by działać skuteczniej i zarabiać więcej.

Platforma Wirtualny Sprzedawca to wyjątkowy pomocnik dla każdego właściciela sklepu internetowego. System oferuje dostęp to trzech komplementarnych e-usług stworzonych z myślą o wspieraniu rozwoju sklepów internetowych i poprawianiu ich efektywności. e-SEO, e-TEST i e-SCREEN to rozwiązania, które wspomagają proces pozycjonowania stron internetowych i optymalizacji sprzedaży. Projekt Wirtualny Sprzedawca jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. www.WirtualnySprzedawca.pl

 

 

Źródło: Espresso 77 Communications / martabarlak.com

dostarczył:
netPR.pl