Mikołajkowa poczta konkursowa Havas Engage Warsaw organizuje cross promocję dla Mamby i H&M

Mikołajkowa poczta konkursowa Havas Engage Warsaw organizuje cross promocję dla Mamby i H&M

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

W najbliższy, mikołajkowy weekend, w wybranych sklepach H&M w całej Polsce będą czekać na dzieci niespodzianki. To część świątecznej promocji sieci H&M i Mamby organizowanej przez Havas Engage Warsaw. Finałem akcji jest konkurs z atrakcyjną nagrodą, która pozwoli dzieciom przeżyć niezwykłą przygodę w Laponii.

W najbliższy weekend H&M i Mamba najbardziej rozpoznawalna marka wśród całej kategorii cukierków nieczekoladowych zafundują dzieciom mikołajkową zabawę. Do każdych zakupów zrobionych w dniach 6-8 grudnia 2013 w dziale dziecięcym H&M, dołączony będzie prezent kostka Mamby oraz świąteczna papeteria. Dzieci będą mogły stworzyć na niej list do św. Mikołaja, a następnie wysłać go na podany adres w terminie do 24 grudnia.

Autor najbardziej kreatywnego listu zdobędzie nagrodę główną, którą jest rodzinny wyjazd do Laponii i spotkanie ze św. Mikołajem. Ponadto do wygrania jest 50 bonów upominkowych do sklepów H&M o łącznej wartości 2500 zł.

Havas Engage Warsaw

Havas Engage Warsaw specjalizuje się w akcjach aktywujących i angażujących konsumentów. Experience marketing, event marketing, shopper & retail marketing oraz graphic design to główne kompetencje agencji. Havas Engage Warsaw jest wielokrotnym zdobywcą nagród w konkursach branżowych.  W 2011 roku zdobyła tytuł Agencji Roku w raporcie przygotowanym przez redakcję Media & Marketing Polska.

Źródło: Havas Engage Warsaw

dostarczył:
netPR.pl