MAKRO Cash & Carry Polska wprowadza płatność kartą w swoich halach

MAKRO Cash & Carry Polska wprowadza płatność kartą w swoich halach

Dodano:   /  Zmieniono: 

Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard.

- Jestem przekonany, że wprowadzenie do hal MAKRO płatności kartami to kamień milowy w 20-letniej historii naszej sieci na polskim rynku komentuje David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska. Przeprowadzone przez nas testy potwierdziły, że nasi klienci oczekują tej zmiany. Większość z nich ma w swoich portfelach karty, podczas gdy MAKRO chce ułatwić im zakupy. Razem z takimi rozwiązaniami jak nasz sklep internetowy, usługa delivery czy franczyza ODIDO, płatność kartą kształtuje multikanałowy charakter naszej firmy, która skupia się na dostosowywaniu swojego modelu do potrzeb klientów dodaje Boner.

Dotychczas klienci MAKRO mogli realizować bezgotówkowe zakupy jedynie za pomocą wielofunkcyjnej karty Makro Millenium, wydawanej we współpracy Bankiem Millenium. Proces implementacji płatności kartami Visa i MasterCard w halach MAKRO trwał 3 miesiące i został zakończony w listopadzie 2013 roku.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl