Netsprint współpracuje z Goldbach Audience

Netsprint współpracuje z Goldbach Audience

Dodano:   /  Zmieniono: 

Goldbach Audience, największa sieć reklamowa w Polsce, wdrożył technologię Netsprint Adserver.

Goldbach Audience wdrożył technologię Netsprint Adserver, narzędzie do zarządzania i emisji reklam. Netsprint Adserver zastąpił rozwiązanie dotychczas wykorzystywane przez firmę w obszarze reklam intekstowych. Kolejny etap projektu obejmie prezentowanie reklam w powierzchniach boksowych.

Goldbach Audience jest największą siecią reklamową w Polsce. Firma świadczy usługi w obszarze reklamy display, wideo i mobile. Oferta firmy obejmuje 3 linie biznesowe: Reach&Context, Dedicated&Tailor made oraz Audience&Conversion. W ubiegłym tygodniu ogłoszono, że Goldbach Audience został liderem badania biur reklamy internetowej opublikowanego w Raporcie Specjalnym Biura Reklamy "Media & Marketing Polska" oraz otrzymał od redakcji wyróżnienie w kategorii Internet.

Netsprint Adserver pozwala na zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam w modelu CPC na serwisach należących do sieci Smartcontext przy użyciu targetowania kontekstowego. Ten rodzaj targetowania pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do internauty w momencie, gdy ten przegląda treści internetowe powiązane z branżą/produktami/usługami reklamodawcy. W ramach tej opcji kierowania reklam klient sieci sam definiuje słowa kluczowe, które opisują jego produkty, usługi, określają tematykę, przedmiot i zakres prowadzonej przez niego działalności. Dzięki zaawansowanym mechanizmom analizy semantycznej reklamy opisane słowami kluczowymi są dynamicznie emitowane w chwili, gdy internauci przeglądają zawartość stron internetowych o zbieżnej tematyce. Dzięki temu klienci korzystający z sieci Goldbach Audience będą mogli precyzyjnie dotrzeć do użytkownika realnie zainteresowanego ofertą. W ramach współpracy reklamodawcy sieci Adkontekst mogą emitować swoje reklamy również na serwisach zrzeszonych w sieci Smartcontext.

Cieszę się, z podjętej z Netsprint współpracy. Kampanie intekstowe są bowiem ważnym filarem oferty Goldbach Audience, a dzięki wdrożeniu nowego adservera mamy możliwość oferowania naszym klientom usług najwyższej jakości - powiedział Marcin Przygoda, Head of Product and Technology Development, Goldbach Audience.

Pozyskanie tak ważnego partnera jak Goldbach Audience niezmiernie nas cieszy. Nasza współpraca pozwoli uatrakcyjnić ofertę reklamową obydwu firm oraz zapewni możliwość dotarcia z przekazem do niemal wszystkich polskich użytkowników dodaje Artur Banach, CEO Netsprint.

Technologia kontekstowa Netsprint rozwijana jest niemal od początku istnienia tej firmy, tj. od 2001 roku, w oparciu o liczne wdrożenia na rynku europejskim. Netsprint Adserver działa w największych polskich serwisach internetowych (m.in. Onet, Interia.pl, serwisy Polskapresse, NK), a także w Danii, Norwegii, Rumunii i Bułgarii. Należąca do Netsprint największa polska sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst umożliwia reklamodawcom emisję reklam na najbardziej opiniotwórczych i renomowanych witrynach polskiego Internetu, takich jak m.in.: Grupa Wirtualna Polska (WP.PL), Grupa Onet, Grupa Interia, Grupa Gazeta.pl, Serwisy NK.pl, serwisy Polskapresse, serwisy Media Regionalne, Edipresse, Infor oraz setki innych serwisów branżowych oraz hobbystycznych. Łącznie powierzchnia sieci Adkontekst to serwisy internetowe ponad 2000 podmiotów o sumarycznym zasięgu ponad 92% użytkowników Internetu w Polsce (zgodnie z badaniami Gemius Megapanel).

Źródło: NetSprint.pl

dostarczył:
netPR.pl