Noworoczne postanowienia marketingowca

Noworoczne postanowienia marketingowca

Dodano:   /  Zmieniono: 

2014 rok będzie cechować jedna stała, niezmienna tendencja. Marketingowcy nie zrezygnują z prześcigania się w pomysłach dążących do coraz lepszego dotarcia i dbania o klientów. Tworząc strategie marketingowe warto jednak korzystać z opinii i przypuszczeń ekspertów z branży.

Jedną z najbardziej dyskusyjnych prognoz na rok 2014 jest ciągły wzrost znaczenia wysoce spersonalizowanych treści pojawiających się na wszelkich platformach cyfrowych, od blogów, poprzez social media aż do klasycznego e-mail marketingu. Spodziewaną tendencją jest również wzmożona potrzeba posiadania zintegrowanych strategii marketingowych, które połączą media społecznościowe, klasyczne SEO, marketing treści, e-mail, PPC, PR i event marketing w celu tworzenia spójnego wizerunku dla potencjalnego klienta.

WebDAM, wiodąca platforma zarządzania treścią przeznaczoną główne dla marketerów zebrała statystyki, które mogą okazać się pomocne (lub nieodzowne!) przy tworzeniu nowych, sukcesywnych strategii marketingowych. Oto niektóre z nich:

  1. 43% wszystkich marketingowców znalazło swoich klientów poprzez Linkedln i aż 52% sprzedawców natrafiło na pożądanych kontrahentów za pomocą Facebooka.

Trudno nie zauważyć, że machina Facebooka jest udoskonalana każdego dnia. W ciągu ostatniego roku wszystkie serwisy społecznościowe dokonały reklamowej rewolucji. Oferty zostały poszerzone o możliwości np.: targetowania. przez co coraz precyzyjniej docierają do potencjalnego klienta.

  1. Wiadomości e-mail, do których zostały załączone przyciski udostępniania mają 158% wyższą klikalność, niż wiadomości, które tych przycisków nie zawierają.

Obecność marki w mediach społecznościowych jest wręcz obowiązkowa! Social nareszcie przestał stanowić autonomiczną przestrzeń. Jego zasięg odważnie wkracza we wszystkie inne usługi.

  1. Opinie klientów mają najwyższą dotychczas ocenę skuteczności (aż 89%) w przypadku każdego rodzaju marketingu treści.

Blogosfera jeszcze mocniej zwiąże się z biznesem. W sieci pojawi się wiele świeżych postaci Internetu, które przy pomocy znanych już osobistości skutecznie zrealizują silnie targetowane kampanie reklamowe.

  1. Aż 67% marketingowców zajmujących się zagadnieniami B2B uważa event marketing za najbardziej skuteczne strategie.

Obecna sytuacja branży reklamowej zmusza nas do wzmożonej kreatywności. Jednym z jej przejawów są niestandardowe metody promocji, czyli oryginalne, odważne pomysły na dotarcie do potencjalnego klient. Skupiają się one przede wszystkim na budowaniu bezpośredniej relacji pomiędzy marką i firmą a jej kontrahentem.

  1. Dane wizualne przetwarzane są przez mózg 60 000 razy szybciej niż dane tekstowe.
  2. 65% odbiorców reklam to wzrokowcy.

Tendencję tą da się zauważyć przede wszystkim poprzez pryzmat gwałtownego rozwoju serwisów takich jak Instagram czy Pinterest. Pierwszy z nich już w 2013 r. stał stał się w Polsce na tyle popularny, iż marki zaczęły wykorzystywać go w swoich kampaniach.

  1. 72% marketingowców zajmujących się PPC planuje powiększenie budżetów, a Firmy które dotychczas korzystały z usług marketingowych zapowiadają podwojenie budżetów przeznaczonych na wydatki reklamowe w ciągu najbliższych 5 lat.

Nowy rok to nie tylko nowe szanse, ale również wyzwania i nowe przeciwności. Okazuje się, iż warto trzymać rękę na pulsie i śledzić wszelkie aktualności, które mogą okazać się nadzwyczaj pomocne w tworzeniu sukcesywnych strategii ponieważ głównym czynnikiem wpływającym na efektywność marketingowców jest przede wszystkim sytuacja ekonomiczna w kraju. Prognozy zapowiadają ocieplenie. mówi Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA365NET.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl