Certyfikat PKJPA dla GfK Polonia

Certyfikat PKJPA dla GfK Polonia

Dodano:   /  Zmieniono: 

Warszawa, 24 stycznia 2014 r. - W dniu 14 stycznia 2014 r. zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) podjął decyzję o przyznaniu instytutowi GfK Polonia certyfikatu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów na rok 2014 we wszystkich ośmiu kategoriach dotyczących realizacji badań.

Kategorie, w których GfK Polonia otrzymała certyfikat PKJPA to:

Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów osobistych/audytoryjnych - PAPI
Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów osobistych ze wspomaganiem komputerowym - CAPI
Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów telefonicznych z systemowym wspomaganiem komputerowym - CATI
Badania CAWI
Badania, w których materiał przygotowywany jest samodzielnie przez badane osoby
Badania jakościowe
Retail Audit
Mystery Shopping

Decyzja została podjęta na podstawie wniosku Komisji Odpowiedzialności Zawodowej OFBOR z dnia 9.01.2014 r.

Komisja, pracująca w składzie: Agata Tkaczyk - przewodnicząca, Urszula Krassowska, Artur Czajka, Irena Łukaszewska członkowie, na swoim posiedzeniu dokonała szczegółowej analizy formularzy audytu PKJPA przeprowadzonego w 2013 roku. Wszystkie analizowane dane i materiały były zanonimizowane, tj. pozbawione informacji pozwalających na identyfikację firm, których dotyczą.

GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 13 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje,  zaawansowane technologie oraz metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ich klientach. W 2012 roku Grupa GfK wypracowała sprzedaż na poziomie 1,51 miliarda euro.

Źródło: GfK Polonia

dostarczył:
netPR.pl