Klienci Providenta czują się dobrze poinformowani

Klienci Providenta czują się dobrze poinformowani

Dodano:   /  Zmieniono: 

Zdaniem 95% klientów, Provident przedstawia swoją ofertę w taki sposób, by wszystkie koszty pożyczki były czytelne, a klient dokładnie wiedział, ile musi ostatecznie zapłacić. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown[1] na zlecenie firmy przeprowadzone na reprezentatywnej grupie klientów, którzy podpisali umowy pomiędzy 24.12.2013 a 15.01.2014.

 Klienci przygotowują się do spotkania z doradcą jeszcze przed podpisaniem umowy. 62% badanych sprawdza koszty pożyczki, najczęściej dzwoniąc na infolinię czy kontaktując się z pośrednikiem. W dalszej kolejności zasięgają informacji u doradcy, z którym już wcześniej mieli kontakt, korzystają z informacji dostępnych na stronie internetowej, bądź pytają o opinię osobę, która już korzystała z usługi firmy. W efekcie 87% badanych klientów potwierdza zgodność łącznych kosztów pożyczki, jakie ostatecznie zaproponowano im w umowie, z tym, co wcześniej sprawdzili we wspomnianych źródłach.

 Przeprowadzone badania pokazują, że pożyczkobiorcy korzystający z oferty Providenta, to ludzie świadomi wszystkich kosztów, jakie muszą ponieść w związku z zaciągnięciem pożyczki. Badanie potwierdza również, że klienci dobrze przygotowują się do wizyty doradcy i nie jest to ich pierwszy kontakt z firmą. Ankietowani weryfikują wiedzą zastaną, korzystając z różnych źródeł informacji. - podsumowuje Michał Beszczyński, manager z Millward Brown.

 Kluczową rolę w procesie przekazywania wiedzy na temat oferty odgrywają doradcy, których przygotowanie, rzetelność i profesjonalizm klienci oceniają bardzo wysoko. 95% ankietowanych twierdzi, że doradca dołożył wszelkich starań, by klarownie przedstawić wszystkie koszty pożyczki. Co ciekawe, również świadomość poszczególnych składowych pożyczki jest bardzo wysoka: 90% badanych wiedziało o koszcie ubezpieczenia a 92% o koszcie odsetek, 86% ankietowanych nie było zaskoczonych kosztem obsługi domowej i opłaty przygotowawczej.

To dla nas ważny sygnał i potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia przejrzystości i jawności jest dokładnie tym, czego klient oczekuje i za co nas ceni. - mówi Roman Jamiołkowski, rzecznik prasowy firmy.

 

Dom badawczy Millward Brown

Millward Brown to jedna z wiodących na świecie firm badawczych. Jest uznanym ekspertem w badaniach nad skutecznością reklam, komunikacją marketingową, mediami i wartością marek. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego pakietu sprawdzonych technik badawczych, zarówno jakościowych, jak i ilościowych, Millward Brown pomaga swoim klientom budować silne marki oraz oferować coraz lepsze usługi. Millward Brown posiada ponad 86 biur w 56 krajach, a także kilka wyspecjalizowanych oddziałów globalnych, takich jak Global Media Practice (globalna komórka zajmująca się skutecznością medialną), Millward Brown Neuroscience Practise (dział specjalizujący się w badaniach we wspomaganiu tradycyjnych badań technikami z obszaru neuro), Millward Brown Optimor (komórka wspomagająca wysiłki klientów zmierzające do maksymalizowania zysków z inwestycji w marki i działania marketingowe), oraz Dynamic Logic (lider w badaniach skuteczności marketingu cyfrowego). Millward Brown wchodzi w skład grupy Kantar odgałęzienia WPP specjalizującego się w konsultingu i dostarczaniu informacji.

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

 Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także w ramach notowań równoległych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie obsługuje klientów w 8 krajach: Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Meksyku, Rumunii, na Litwie i w Bułgarii. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu. Provident udziela również finansowania mikroprzedsiębiorcom. Provident jest, członkiem Pracodawców RP i Polskiej Konferencji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, członkiem Brytyjsko- Polskiej Izby Handlowej, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz członkiem Centrum Wolontariatu. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam .Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień: II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym, jest również laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP Lewiatan). Dołączył także do grona 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Firma jest notowana w prestiżowych w kraju rankingach firm, w tym na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej, na której Provident zajął 239. miejsce pod względem przychodów. W 2011 roku firma zajęła również 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych w rankingu Gazety Prawnej.

[1] Badanie zostało zrealizowane na 500 klientach firmy, którzy zawarli umowę miedzy 24 grudnia

a 15 stycznia. Wywiad telefoniczny (CATI) został przeprowadzony w dniach 20-22 stycznia 2014 roku.

Źródło: Provident Polska SA

dostarczył:
netPR.pl