Patent na precyzyjną kampanię e-marketingową w Internecie

Patent na precyzyjną kampanię e-marketingową w Internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Planowanie i ewaluacja budżetów marketingowych przy wsparciu technologii RTB to jedna z furtek do przyszłości reklamy w Internecie.  Dlatego też GRUPA 365NET znana z wcześniejszych działań w sektorze online wprowadza  nową ofertę "NR1WINTERNECIE" która jest  odpowiedzią na wielomiesięczne obserwacje rynku reklamy oraz wnioski, które wskazują na ogromny potencjał w tym sektorze. Czy jest to skuteczny patent na optymalizację działań e-marketingowych?

Marketingowym celem projektu NR1wINTERNECIE jest emisja reklam dostosowanych do pogłębionego profilu behawioralnego internauty.  Kluczem tego procesu jest dopasowanie emitowanego komunikatu  do zainteresowań i oczekiwań użytkowników przy wsparciu zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym realizowanego w modelu aukcyjnym.

Celem projektu jest wypracowanie standardu innowacyjnego podejścia do reklamy Internetowej. Dzięki niemu będziemy mogli pomóc przedsiębiorcom podnieść stopę zwrotu z inwestycji w reklamę. Naszym zadaniem jest optymalizacja komunikacji marketingowej online tak, aby jeszcze lepiej wspierać działania naszych klientów mówi Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA 365NET. Chcemy by nasza technologia aktywnie wspierała rynkowy sukces marek.

Stała ewaluacja i nadzór doświadczonych managerów czuwających nad procesem ma wzmocnić efektywność kampanii, a rezerwacja najlepszych powierzchni reklamowych i elastyczny model rozliczeniowy ma pozwolić dopasować je do możliwości reklamodawców, tak by ograniczyć koszty które są wynikiem nietrafionego doboru grupy docelowej. Zwiększenie zasięgu akcji behawioralnej możliwe jest dzięki współpracy z największymi w Polsce serwisami internetowymi, wyszukiwarkami, oraz porównywarkami. Nieodzownym elementem prawidłowo przeprowadzonej kampanii nr1wInternecie jest również przygotowanie dynamicznych kreacji reklamowych, dopasowanych do kontekstu, i przede wszystkim zawierających  komunikat zachęcający odbiorców do interakcji.

Przesłankami sukcesu oferty NR1WINTERNECIE są oczekiwania konsumentów, które w chwili obecnej znacznie wykraczają poza standardowe rozwiązania i systemy reklamy funkcjonującej w Internecie. mówi Karol Fedorowicz, Dyrektor Online Marketingu GRUPA 365NET. Dążąc do zaspokojenia podstawowych postulatów reklamodawców, przekazujemy im receptę na kampanie odnoszące sukces i przynoszące wymierne efekty.  Niekonwencjonalne podejście pozwoliło nam na utworzenie procesu marketingowego, którego korzyści, już na etapie projektu były wyraźnie dostrzegalne. Najważniejszą z nich jest precyzyjny profil grupy klienta, który bazuje na kilkudziesięciu kryteriach, podzielonych na trzy podstawowe wskaźniki: demografia, zainteresowania i treści. Konkurencyjną okazuje się również możliwość zakupu powierzchni premium w niższych niż dzięki tradycyjnym kanałom sprzedażowych cenach. Korzyściami, które uzupełniają projekt czyniąc do kompletnym są analiza i ewaluacja kampanii w czasie rzeczywistym, co pozwala na jeszcze lepsze konwersje i skrócony nawet do 24 godzin czas wdrożenia kampanii - dodaje Fedorowicz.  

GRUPA 365 NET to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl