MasterCard wprowadza na rynek MasterPass In-App na potrzeby bezpiecznych zakupów z wykorzystaniem aplikacji mobilnych

MasterCard wprowadza na rynek MasterPass In-App na potrzeby bezpiecznych zakupów z wykorzystaniem aplikacji mobilnych

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Płatności dokonywane za pomocą różnych urządzeń bazujących na MasterPass umożliwiają klientom pewne, wygodne i szybkie zakupy.

W dniu dzisiejszym, podczas Światowego Kongresu Telefonicznego [the Mobile World Congress], firma MasterCard przedstawiła funkcję MasterPass In-App, oferującą konsumentom dokonywanie bezpiecznych zakupów w mobilnej aplikacji. MasterPass In-App eliminuje konieczność udostępniania danych z karty płatniczej szeregowi aplikacji mobilnych, zapewniając konsumentom szybkie i proste dokonywanie zakupów. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, NoQ, Starbucks Australia i Shaw Theatres Singapore są jednymi z pierwszych dostawców, którzy umożliwiają zakupy z aplikacją MasterPass.

Klienci kupują i płacą w taki sposób, jaki najbardziej odpowiada ich potrzebom i stylowi życia, z każdego dostępnego urządzenia. Szukają cyfrowych skrótów, które zapewniają szybkość, wygodę i pozytywne doświadczenia. Z MasterPass może to być po prostu dotknięcie rysikiem wyświetlacza, kliknięcie lub przyłożenie urządzenia przy kasie.

Agencja ABI Research twierdzi, iż w roku 2016 całkowite przychody z aplikacji mobilnych, w tym zakupów z płatnościami w trybie in-app, wyniosą 46 miliardów dolarów, co oznacza ponad czterokrotny wzrost w stosunku do poziomu 8,5 miliardów USD odnotowanego w roku 2011. Wedle średniej światowej, użytkownik smartfona ma pobranych 26 aplikacji, które przechowują różne poufne informacje, m.in. te o kartach płatniczych, które są niezbędne, aby skonfigurować konta i dokonywać zakupy.

MasterPass In-App poszerza możliwości usługi cyfrowej MasterPass, otwierając ją na środowisko aplikacji mobilnych i zapewnia konsumentom bezpieczne i bezpośrednie połączenie z ich bankiem. Wbudowane aplikacje MasterPass umożliwiają klientom sfinalizowanie zakupu za pomocą zaledwie jednego kliknięcia lub dotknięcia na ich ulubionym urządzeniu podłączonym do Internetu, bez wychodzenia ze środowiska aplikacji. Zoptymalizowany proces kasowania umożliwia płynne zakupy, jednocześnie gwarantując maksymalny poziom bezpieczeństwa i szyfrowania.

Jesteśmy podekscytowani faktem udostępnienia naszym klientom oferty MasterPass, jako innowacyjnego rozwiązania w dziedzinie płatności cyfrowych. Dążenie do tak prostych i skutecznych zakupów w aplikacjach mobilnych, jak to tylko możliwe w pełni pokrywa się z naszą filozofią. powiedział Robert Tibbs, Chairman & CEO, Forbes Digital Commerce.

MasterPass In-App to najnowszy produkt w ofercie MasterCard, który ma sprostać specyficznym potrzebom nowego cyfrowego ekosystemu. Naszym klientom oferujemy świetne doświadczenia z wykorzystaniem wszystkich rodzajów urządzeń, jednocześnie umożliwiając handlowcom dotarcie do nowych klientów w taki sposób, jaki nie był możliwy w erze przedcyfrowej - mówi Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer w MasterCard Opracowujemy również zabezpieczenia, aby wszystkie płatności za pomocą MasterPass dorównywały zabezpieczeniom stosowanym przy transakcjach z wykorzystaniem kart płatniczych, dzięki czemu konsumenci mogą korzystać z najwyższego poziomu bezpieczeństwa.

Funkcja MasterPass In-App zostanie udostępniona programistom i handlowcom na początku drugiego kwartału 2014. Usługa wymaga szybkiej i płynnej integracji, podobnie jak w przypadku sklepów internetowych jak dotąd została z powodzeniem wdrożona już u ponad 30 000 partnerów handlowych MasterPass w Australii, Kanadzie, Włoszech, Wielkiej Brytanii i USA.

W Polsce podobna usługa jest obecnie oferowana przez MasterCard Mobile i stosowana przez różnych dostawców usług i aplikacji mobilnych. W 2014 MasterPass zastąpi platformę MasterCard Mobile, dzięki czemu użytkownicy zyskają możliwość bezpiecznych i wygodnych płatności w mobilnych sklepach na całym świecie.

 

O MasterCard

MasterCard, www.mastercard.com jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika.

Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na  Cashless Pioneers Blog i zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.

Źródło: MasterCard

dostarczył:
netPR.pl