Outsourcing? Zróbcie to dla mnie profesjonalnie!

Outsourcing? Zróbcie to dla mnie profesjonalnie!

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Outsourcing to jedna z podstaw funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw. Co o tym zadecydowało? Dlaczego warto skorzystać z doświadczenia i wiedzy ekspertów w danej dziedzinie?

Outsourcing, a więc?

Nazwa outsourcing stanowi zlepek, skrót trzech angielskich słów, a więc outside, resource i using. Ich tłumaczenie właściwie w pełni oddaje rzeczywiste, najprostsze znaczenie outsourcingu. Jest to bowiem po prostu użytkowanie źródeł zewnętrznych. Innymi słowy to więc korzystanie z potencjału, profesjonalizmu innych organizacji, które dane działanie, funkcję, projekt czy proces nam niezbędny, potrafią dla nas wykonać lepiej niż my sami. Warto też dodać, że powierzenie danego zadania firmie zewnętrznej, wiąże się każdorazowo z określeniem efektów, które usługodawca pragnie osiągnąć, jednak bez wskazania instrukcji co do sposobu realizacji poszczególnych etapów procesu. W tym aspekcie inicjatywa pozostawiona zostaje zleceniobiorcy. Stanowi to o sensie outsourcingu. Specjalista w danej dziedzinie jest bowiem w stanie najlepiej sprecyzować i opracować działania na drodze ku realizacji zamierzonych celów. Ważne zatem, aby decydując się na realizację określonych procesów przez firmę zewnętrzną, rzeczywiście wybrać prawdziwego specjalistę w branży.

Outsourcing w internecie

Współcześnie wśród najpopularniejszych działań, które firmy powierzają organizacjom zewnętrznym, wymienia się między innymi zadania z obszaru finansów i rachunkowości, administracji funkcji kadrowych, zaopatrzenia, obsługi klienta i administracji systemów informatycznych. Bardzo popularny staje się również outsourcing w internecie. Firmy uświadomiły sobie bowiem nie tylko jak wielką moc ma dziś internet, ale także, że komunikacja w nim wymaga naprawdę profesjonalnego podejścia. W ramach outsourcingu agencje zewnętrze realizują dla firm przeróżne projekty, w tym szeroki zakres działań e-PR i e-marketingowych.

Ostatnie lata przyniosły ogromne zmiany w kształtowaniu wizerunku marki i komunikacji z klientami. Znaczenie zasadnicze zyskał internet. Dziś nie wystarczy w nim jednak tylko być. Obecność ta musi być bowiem wynikiem przemyślanej, profesjonalnej strategii opartej na wiedzy i doświadczeniu. Na szczęście wie o tym coraz więcej firm, które powierzając komunikację online specjalistom, wystrzegają się dramatycznych konsekwencji amatorskich poczynań w wirtualnym świeciekomentuje Katarzyna Kołodziejczyk, Management Board Assistant GRUPA 365Net.

Dlaczego warto?

Outsourcing, w formie najbardziej zbliżonej do współczesnej, po raz pierwszy pojawił się w Stanach Zjednoczonych w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Dotyczył on jednak wówczas wyłącznie dziedzin technicznych. Co zatem sprawiło, że firmy z właściwie wszystkich obszarów gospodarki zaczęły korzystać z usług organizacji zewnętrznych? Korzyści! Podstawowe z nich to:

  1. Redukcja kosztów, a więc główny i najsilniej przemawiający argument. Nie chodzi tu tylko o stosunek ceny tych samych zasobów pozyskanych od organizacji zewnętrznych i kosztu ich uzyskania wewnątrz firmy. Obecnie liczy się bowiem także specjalizacja pracy, dostęp do specjalistycznej wiedzy i doświadczenia rynkowych liderów, a co za tym idzie realizacja usług na najwyższym poziomie przy optymalnym nakładzie.
  2. Zwiększenie efektywności. Ma ono szeroki zasięg. Po pierwsze ekspert pracuje dla nas tylko wówczas, gdy rzeczywiście jest potrzebny. Zadanie do zrealizowania wiąże się z konkretnym działaniem, nie ma więc mowy o marnowaniu czas. Po drugie efektywność ta dotyczy także koncentracji na zasadniczych celach działalności firmy. Dzięki outsourcingowi dochodzi do pewnego odciążenia i jednoczesnego skupienia środków, sił i procesów na fundamentalnych celach.
  3. Specjalizacja działań. W sposób bezpośredni wynika ona z powierzenia realizacji danych procesów specjalistom. Jednocześnie umożliwia osiągnięcie i utrzymanie najwyższej jakości zasadniczych zadań wykonywanych przez firmę.

Powyższe korzyści nie mogą pozostać bez echa. Szczególnie, że to właśnie efektywność i profesjonalizm wyznaczają współcześnie filary długookresowej bytności na rynku.

GRUPA 365 NET to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl