Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak!

Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak!

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Walcząc z wszechobecnym fałszem i sztucznością, KFC wypowiada wojnę Podrobowi podstępnemu osobnikowi udającemu kurczaka. Jako zwolennik rzeczy prawdziwych, KFC konsekwentnie oferuje swoim klientom produkty przyrządzone z prawdziwego mięsa. Świeży kurczak, prosto z polskich hodowli co najmniej 2 razy w tygodniu trafia do ponad 180 restauracji KFC w kraju. Codziennie kucharze ręcznie przyrządzają znane i kochane kurczaki KFC, zanim trafią do kubełków, bułek, ciabatt i tortilli. Dzięki dbałości o świeżość
i najwyższą jakość są takie pyszne.

Świeżość i najwyższa jakość mięsa prosto z Polski

Zarówno pochodzenie mięsa drobiowego, jak i czas przechowywania, wpływa na jego smak. Kurczaki KFC dlatego są tak pyszne, bo co najmniej 2 razy w tygodniu do restauracji dostarczają je krajowi producenci. Kurczaki KFC są świeże i przygotowywane bezpośrednio przed podaniem.

Nie przetwarzamy, nie mielimy kroimy!

W KFC nie znajdziesz fałszu. Tu wszystko jest prawdziwe. Nasz kurczak jest nie tylko świeży, ale i nieprzetworzony. Do przyrządzania produktów używane są całe kawałki świeżego mięsa, bez dodatkowej obróbki i bez dodatków. Nie mielimy mięsa, nasi kucharze kroją je tuż przed przyprawieniem, dzięki czemu jego struktura zostaje zachowana wydobywając prawdziwie soczysty smak.

Ręcznie przygotowywanyod zawsze!

Doskonały smak kurczaka KFC to nie tylko kwestia znakomitej jakości mięsa. Nad przygotowywaniem produktów pracują kucharze, którzy tuż przed podaniem, ręcznie obtaczają świeżego kurczaka mąką z przyprawami. To prawdziwy handmade! Pyszna panierka KFC zawdzięcza swój smak sekretnej recepturze, stworzonej na bazie 11 ziół i przypraw. Od 74 lat podbija nawet najbardziej wymagające kubki smakowe. Pozostaje też najpilniej strzeżoną tajemnicą firmy oryginalna receptura Colonela Sandersa przechowywana jest w firmowym skarbcu w siedzibie firmy w amerykańskim Louisville.

KFC strefa wolna od Podroba!

Podrób to kłamliwa imitacja kurczaka, która chce trafić do naszych żołądków. Nie należy mu ufać, bo jest dwulicowym osobnikiem, niepokazującym swojego prawdziwego ja. KFC wypowiada mu wojnę! Dlaczego? Ponieważ kurczak KFC jest prawdziwy! To produkt krajowy i zawsze świeży. To kurczak nieprzetworzony! Każda restauracja KFC jest Strefą Wolną od Podroba, czyli miejscem wolnym od fałszu i ściemy, gdzie Podrób nigdy nie może się pojawić.

Chcesz uciec od fałszu? Zaufaj KFC, bo prawdziwy kurczak to prawdziwy smak!

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, czyli od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach   Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 15 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią 180 restauracji KFC.

W 2012 roku sieć restauracji KFC otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands. Marka uznana została za jedną z najsilniejszych na polskim rynku nie tylko przez grono niezależnych ekspertów, ale również przez konsumentów, którzy w 2012 r. po raz pierwszy współuczestniczyli w głosowaniu. Przyznane wyróżnienie to efekt konsekwentnej realizacji długoterminowej strategii marketingowej, która od wielu lat buduje tożsamość marki, przyczyniając się do zdobycia zaufania milionów gości. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks
i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB i Stubbs. Obecnie Spółka zarządza ponad 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants)
i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, na Węgrzech, w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach.

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.amrest.eu.

Źródło: KFC

dostarczył:
netPR.pl