Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem dla nc+ promującym zbliżające się El Clsico

Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem dla nc+ promującym zbliżające się El Clsico

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem aktywacji w obszarze digital promującej zbliżający się mecz Real Madryt FC Barcelona.

Serwis elclasico.canalplus.pl utworzony specjalnie na potrzeby wielkiego piłkarskiego święta zawiera liczne atrakcje dla fanów piłki nożnej, m.in.: statystyki w postaci infografik, wideozapowiedź oraz możliwość wytypowania wyjściowego składu i ustawienia zawodników obu drużyn na boisku. 

Podczas samego wydarzenia serwis będzie pełnić funkcję rozbudowanego narzędzia analitycznego, które umożliwi śledzenie szczegółowych statystyk spotkania w zgodzie z założeniem zobacz więcej. W tym czasie każdy użytkownik będzie miał dostęp do wyczerpujących danych o drużynach i ich zawodnikach. Na podstawie analizy statystyk będą się pojawiały pytania, na przykład co powinni zrobić trenerzy w kontekście danej sytuacji na boisku.

Akcja jest wsparta kampanią displayową i aktywnościami w social media, które zostały zaplanowane przez ZenithOptimedia.

El Clsico odbędzie się 23 marca br.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

dostarczył:
netPR.pl