Responsywna, przejrzysta i elegancka nowa witryna DoRzeczy.pl

Responsywna, przejrzysta i elegancka nowa witryna DoRzeczy.pl

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Przejrzysta, intuicyjna, o prostej i logicznej nawigacji taka jest nowa witryna DoRzeczy.pl. Służy przede wszystkim promowaniu treści z najnowszych wydań tygodnika Do Rzeczy, miesięcznika Historia Do Rzeczy oraz ich autorów.

Wraz z oddaniem do użytku nowej witryny, publicyści Do Rzeczy zyskali wygodne i skuteczne narzędzie komunikacji z czytelnikami. Strona jest powiązana z serwisami społecznościowymi: Facebook, Twitter, Google+, You Tube, LinkedIn, Pinterest. Oprócz linkowania do swoich profili w serwisach społecznościowych, na nowej stronie autorzy mają możliwość linkowania do stron internetowych, blogów, Księgarni Do Rzeczy, Salonu24, TV Republika oraz Radia Wnet. Komentarze pod artykułami są powiązane z serwisem Facebook, przez co autorzy komentarzy nie są anonimowi. Na stronie jest również Kalendarium kalendarz wydarzeń, debat, spotkań i wieczorów autorskich poszczególnych autorów związanych z Do Rzeczy.

W tej chwili to jedna z najbardziej przejrzystych i przyjaznych witryn w polskim Internecie. Z jednej strony pokazuje to co najważniejsze w tygodniku, z drugiej pozwala uczestniczyć w ważnych, publicznych debatach. Elegancja i styl nie do pobicia! ocenia Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika Do Rzeczy. 

Naszym zamiarem nie było tworzenie kolejnego portalu czy serwisu internetowego. Strona DoRzeczy.pl służy dwóm celom:  żywej komunikacji autorów z Czytelnikami oraz promocji autorów. Siłą Do Rzeczy są znane nazwiska publicystów i oryginalne, wyraziste treści. Staraliśmy się nie popsuć przyjemności czytania: tytuły są duże, a podstrony z artykułami przejrzyste. Wkrótce będziemy dodawali kolejne funkcjonalności podkreśla Jerzy Szulwic, który odpowiada za rozwój nowych mediów w PMPG.

Nowa witryna DoRzeczy.pl jest responsywna, automatycznie dostosowuje się do rozdzielczosci urzadzenia na jakim jest ogladana. Dzięki temu można ją wygodnie czytać zarówno na monitorze komputera, jak i na tablecie i smartfonie, bez względu na wielkość ich wyświetlacza.

Wraz z uruchomieniem nowej witryny DoRzeczy.pl, na www uruchomiono również podstronę przeznaczona do promocji miesięcznika Historia Do Rzeczy (www.historia.dorzeczy.pl). Jednocześnie Historia Do Rzeczy została również udostępniona w systemie e-wydań wydawcy (ewydanie.historiadorzeczy.pl), umożliwiającym łatwe przeglądanie wydania na wszystkich nośnikach bez względu na format. W tym samym formacie dostępny jest również tygodnik Do Rzeczy (http://ewydanie.dorzeczy.pl/).

To uzupełnia ofertę cyfrowych wydań zarówno tygodnika Do Rzeczy, jak i miesięcznika Historia Do Rzeczy, które już wcześniej były dostępne u dystrybutorów e-prasy oraz w aplikacjach na urządzenia mobilne.

Strona DoRzeczy.pl została zaprojektowana i wykonana przez zespół rozwoju oprogramowania Platformy Mediowej Point Group.

 

Źródło: Platforma Mediowa Point Group SA

dostarczył:
netPR.pl