Druga odsłona kampanii Castrol EDGE FST z rekomendacją wiodących producentów aut

Druga odsłona kampanii Castrol EDGE FST z rekomendacją wiodących producentów aut

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Ruszyła kampania reklamowa promująca olej Castrol EDGE. Trwające miesiąc działania obejmą nośniki zewnętrzne w ośmiu polskich miastach.

Billboardy z rekomendacjami czołowych producentów samochodów dla oleju Castrol EDGE Audi, BMW i Volkswagena można zobaczyć w ośmiu głównych aglomeracjach Polski Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Kreacje reklamowe przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.

Celem kampanii jest podkreślenie rekomendacji flagowego produktu Castrol EDGE przez producentów samochodów, a także edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol EDGE powiedziała Anna Wilczewska, dyrektor marketingu marki Castrol w Polsce. Ta kampania ma zwrócić uwagę kierowców na fakt, że tylko olej idealnie dopasowany do potrzeb konkretnego silnika zapewni jednostce napędowej bezproblemową eksploatację przez długie lata i maksymalne osiągi dodała.

Castrol EDGE to jedyny olej na świecie opracowany w zaawansowanej technologii FST. Fluid Strength Technology to dynamiczny system, który aktywnie wzmacnia olej i zapewnia mu zdolność ciągłego reagowania na potrzeby silnika i dostosowywania się do niego przy każdym stylu jazdy.

Obecna kampania rekomendacyjna jest powtórzeniem analogicznej kampanii Castrol EDGE z kwietnia ubiegłego roku. Partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi jest integralną częścią strategii biznesowej firmy Castrol.

Źródło: BP Europa SE, Oddział w Polsce

dostarczył:
netPR.pl