Factory Outlet, największa sieć centrów outlet w Polsce wybrała agencję do stałej obsługi public relations. Za działania komunikacyjne sieci i poszczególnych centrów odpowiada zespół Imago PR.
Konsultanci Imago PR odpowiadają za aktywności komunikacyjne związane ze zwiększaniem świadomości konceptu sprzedaży outlet, w tym idei tzw. smart shoppingu, czyli świadomych, rozsądnych zakupów oraz koordynują działania komunikacyjne każdego z pięciu centrów sieci w Polsce.
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce - w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie oraz w Warszawie (Annopol i Ursus).
Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku.
Za działania na rzecz Factory Outlet odpowiada zespół pod kierownictwem Katarzyny Armatys Wisniewskiej.