Sześć miesięcy darmowej muzyki na GALAXY S5 dzięki Samsung i Deezer

Sześć miesięcy darmowej muzyki na GALAXY S5 dzięki Samsung i Deezer

Dodano:   /  Zmieniono:
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Ponad 30 milionów utworów w doskonałej jakości, dostępnych bez opłat i reklam to wyjątkowy prezent dla przyszłych właścicieli Samsung GALAXY S5. Wraz z zakupem najnowszej wersji sztandarowego smartfonu Samsung, otrzymają oni bezpłatny dostęp, przez sześć miesięcy, do usługi Deezer Premium +.

Firma Samsung Electronics nawiązała współpracę partnerską z Deezer jednym z największych i najciekawszych serwisów muzycznych na świecie. Z okazji premiery najnowocześniejszego smartfonu Samsung GALAXY S5 klienci uzyskają nieograniczony dostęp, przez sześć miesięcy, do ponad 30 milionów utworów w wysokiej jakości (bitrate 320kbps), zarówno w trybie online, jak też offline, dostępnych z poziomu smartfonu. Deezer to również doskonałe rekomendacje muzyki, dostosowane do zainteresowań użytkowników, a także ciekawe aplikacje oraz kanały radiowe z ulubionymi wykonawcami.

Według badań rynku przeprowadzonych w 2013 roku przez grupę NPD, już prawie 1/3 posiadaczy smartfonów na świecie korzysta w swoich urządzeniach z serwisów strumieniujących muzykę. Ewolucja cyfrowego rynku muzycznego jest niezwykle dynamiczna. Użytkownicy przywiązują dziś mniejszą wagę do fizycznego posiadania albumów, doceniając zdalny, czyli łatwiejszy i szybszy dostęp do muzyki. Partnerska współpraca z serwisem Deezer zapewni przyszłym posiadaczom GALAXY S5 wiele chwil wspaniałej rozrywki, zarówno w domu, podczas treningu czy też w drodze do pracy powiedział Lee Epting, wiceprezes Samsung Electronics Media Solution Center Europe.

To przełomowe porozumienie. Samsung projektuje jedno z najbardziej innowacyjnych urządzeń na rynku, my tworzymy najbardziej intuicyjny i najlepiej spersonalizowany serwis muzyczny. Wspólnie możemy zagwarantować niezrównane przeżycia muzyczne dodał Axel Dauchez, prezes serwisu Deezer.

Posiadacze Samsung GALAXY S5 zostaną poinformowani o możliwości skorzystania z bezpłatnego dostępu do serwisu Deezer podczas rejestracji nowego konta.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl