Firmy e Commerce: najważniejsze są terminowość i bezpieczeństwo

Firmy e Commerce: najważniejsze są terminowość i bezpieczeństwo

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Terminowość, brak uszkodzeń oraz zagubień to najważniejsze, poza ceną, kryteria wyboru firmy dostarczającej przesyłki dla przedsiębiorców segmentu e-Commerce. Istotne jest także zapewnienie kupującym elastycznej formy podjęcia przesyłki.

Polscy e-konsumenci nie chcą dziś czekać na zakupiony towar dłużej niż 3 dni. Aż 65 % firm wskazuje, że ważniejsza jest dla nich gwarancja terminu doręczenia, niż deklaracja 25%. Jedynie co dziesiąta z badanych firm preferuje formy dedykowane np. doręczenie na wskazany dzień i godzinę mówi Marek Cynowski, odpowiedzialny za rynek e-commerce w Poczcie Polskiej.

Do najbardziej popularnych form doręczeń możemy zaliczyć dostawę do rąk własnych oraz do punktu odbioru. W Poczcie Polskiej pracuje blisko 26 tysięcy listonoszy. Spółka dysponuje siecią ponad 7 500 placówek pocztowych oraz kilkunastoma centrami logistycznymi. Dzięki temu jest w stanie zrealizować na czas nawet najbardziej złożone zamówienie na terenie całej Polski. Aktualnie pracujemy nad optymalizacją czasu pracy placówek, aby jeszcze lepiej dostosować się do naszych klientów. Rozwijamy również program pilotażowy Zaufany sąsiad, który pozwala na wyznaczenie osoby, u której można zostawić przesyłkę w przypadku naszej nieobecności dodaje Marek Cynowski.

Klienci e-Commerce cenią sobie także usługi dające pewność, bezpieczeństwo i umożliwiające kontrolę, wśród nich możliwość śledzenia przesyłek. Funkcjonalność śledzenia zarówno listów jak i paczek krajowych oraz międzynarodowych Poczta Polska oferuje zarówno przez swoją stronę internetową jak i aplikację Envelo.

Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-Commerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek e-Commerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł., a jego udział w handlu rośnie w tempie (z 3,8% w 2012 r. do 5,9% w 2017 r.). Już obecnie, tylko w ciągu godziny, w Polsce realizowanych jest 15 tysięcy przesyłek z towarami zakupionych w sklepach internetowych.

 

Źródło: Poczta Polska

dostarczył:
netPR.pl