Samsung wprowadza na rynek GALAXY S5 oraz nowe urządzenia Gear

Samsung wprowadza na rynek GALAXY S5 oraz nowe urządzenia Gear

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Firma Samsung Electronics ogłosiła światową premierę nowego smartfona GALAXY S5 oraz inteligentnych zegarków Samsung Gear Samsung Gear 2, Samsung Gear 2 Neo i Samsung Gear Fit. Urządzenia trafią na półki sklepów w Stanach Zjednoczonych, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i większości krajów Azji. Będą dostępne w 125 krajach.

Wyszukane wzornictwo i innowacyjne rozwiązania technologiczne zastosowane w Galaxy S5 i nowych urządzeniach Gear są bezpośrednim rezultatem uwagi, jaką firma Samsung poświęciła potrzebom użytkowników nowej generacji urządzeń mobilnych powiedział JK Shin, dyrektor generalny i prezes działu IT oraz komunikacji mobilnej w Samsung Electronics. Starannie zaprojektowaliśmy każde z urządzeń, stawiając na wyrafinowanie i najwyższą jakość. Zależało nam na tym, by użytkownicy mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze, mogąc przy tym korzystać z łączności mobilnej w sposób, który im najbardziej odpowiada.

Samsung GALAXY S5

GALAXY S5 łączy w sobie innowacyjny aparat z najszybszym na świecie autofokusem, najlepszą łączność, dedykowane narzędzia dla miłośników fitnessu w postaci S Health 3.0 i lepszą ochronę urządzenia, również przed wodą i kurzem (klasa IP67). Nowe, ulepszone wersje aplikacji Samsung WatchON i Samsung Wallet sprawiają, że korzystanie z GALAXY S5 jest przyjemniejsze i bardziej efektywne. GALAXY S5 jest obecnie dostępny w czterech kolorach: szaro-czarnym (Charcoal Black), białym (Shimmery White), niebieskim (Electric Blue) i złotym (Copper Gold).

Samsung Gear 2 i Gear 2 Neo

Gear 2 i Gear 2 Neo to inteligentne akcesoria nowej klasy, zaprojektowane z myślą o rozszerzeniu codziennego życia użytkowników. Wyposażone są w zintegrowane aplikacje fitnessowe, odtwarzacz muzyki niezależny od telefonu, pilot zdalnego sterowania, ponadto są one kompatybilne z wieloma urządzeniami Samsung. Oba inteligentne zegarki o grubości zaledwie 10 mm odznaczają się lekkim, opływowym wzornictwem. Gear 2 jest obecnie dostępny w kolorach: szaro-czarnym (Charcoal Black), złoto-brązowym (Gold Brown) i pomarańczowym (Wild Orange) (nowość), natomiast Gear 2 Neo w wersji szaro-czarnej (Charcoal Black), szaro-brązowej (Mocha Gray) i pomarańczowej (Wild Orange).

Samsung Gear Fit

Gear Fit to idealne połączenie stylu, zdrowego trybu życia i wygody. Jako pierwsze urządzenie nadgarstkowe został wyposażony w profilowany wyświetlacz Super AMOLED. Dzięki doskonałej łączności typowej dla wszystkich inteligentnych akcesoriów firmy Samsung zapewnia dostosowane do potrzeb użytkownika wsparcie podczas ćwiczeń fitness, dostarczając między innymi odpowiednich porad i rekomendacji. Gear Fit jest obecnie dostępny w sześciu kolorach: szaro-czarnym (Charcoal Black), szaro-brązowym (Mocha Gray) i pomarańczowym (Wild Orange) oraz dodanych ostatnio - czerwonym (Supreme Red), niebieskim (Cobalt Blue) i zielonym (Vital Green).

Premierze nowych urządzeń towarzyszy emitowany na całym świecie spot reklamowy My Life Powered by GALAXY S5. Reklama podkreśla te elementy funkcjonalności GALAXY S5, które mają największe znaczenie dla konsumentów i dają ważne, konkretne korzyści, pozytywnie wpływając na jakość życia. Spot został wyreżyserowany przez Tarsema Singha, znanego przede wszystkim z wkładu w teledysk do utworu Losing My Religion grupy REM oraz wyreżyserowania filmów Królewna ŚnieżkaImmortals. Bogowie i herosi. Nową reklamę można obejrzeć pod adresem http://youtube.com/samsungmobile.

Firma Samsung postanowiła też uczcić premierę GALAXY S5, oferując użytkownikom urządzeń GALAXY wyłączny dostęp do mobilnej wersji gry FIFA 14. Gra będzie dostępna wyłącznie na GALAXY S5 i innych urządzeniach GALAXY od 11 kwietnia, a użytkownicy otrzymają niepowtarzalną okazję zagrania przeciwko Jedenastce GALAXY (GALAXY 11*) w ramach specjalnej umowy partnerskiej z EA SPORTS, dystrybutorem FIFA 14 na urządzenia mobilne. Jedenastka GALAXY, składająca się z najsłynniejszych piłkarzy, takich jak Lionel Messi, Cristiano Ronaldo i Wayne Rooney, będzie dostępna w trybie gry Ultimate Team. Użytkownicy, którzy podejmą próbę pokonania najlepszych zawodników na świecie (przed którymi stoi zadanie uratowania Ziemi przed zagładą), będą mieli okazję wygrać zestawy nagród FIFA 14.

W dniu premiery firma Samsung zamierza również zapewnić kupującym niezapomniane wrażenia w wybranych sklepach Samsung Experience Store na całym świecie. Klienci będą mogli przejść po wspaniałym niebieskim dywanie GALAXY. Samsung przygotował też dla nich wiele dodatkowych atrakcji: loterie, specjalnie zorganizowane strefy, w których będą mogli zrobić sobie zdjęcia, konkursy na najlepiej ubraną osobę i flash moby**.

 

* Jedenastka GALAXY (GALAXY 11) to ogólnoświatowa, wieloplatformowa kampania marketingowa, której trzonem jest historia o tym, jak zespół najlepszych piłkarzy świata próbuje uratować Ziemię przed dominacją Obcych, wyzywając najeźdźców z kosmosu na mecz o wszystko rozgrywany na wirtualnym stadionie. Kampania przewidziana jest na rok 2014, a klienci będą mieli okazję wziąć udział w kolejnych rozdziałach historii korzystając z urządzeń Samsung GALAXY, platform internetowych i kanałów w mediach społecznościowych.

** Dostępne atrakcje będą uzależnione od lokalizacji sklepu.

 

About Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 286 000 pracowników w 80 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 216,7 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

Electronic Arts

Electronic Arts (symbol NASDAQ: EA) to globalny lider w branży interaktywnej rozrywki cyfrowej. Firma dostarcza gry, inne treści i usługi sieciowe dla konsol połączonych z Internetem, komputerów osobistych, telefonów komórkowych i tabletów. W EA zarejestrowanych jest ponad 300 milionów graczy z ponad 200 państw. W roku podatkowym 2013 firma wykazała dochód netto w wysokości 3,8 miliarda dolarów. Siedziba główna EA znajduje się w Redwood City w stanie Kalifornia. Firma słynie z produkcji cieszących się doskonałą opinią krytyków, wysokiej jakości hitowych serii gier, takich jak The Sims, Madden NFL, EA SPORTS FIFA, Need for Speed, Battlefield i Mass Effect. Więcej informacji na temat EA można uzyskać na stronie www.ea.com/news

EA SPORTS, The Sims, SSX, Need for Speed, Mass Effect i Battlefield są znakami handlowymi firmy Electronic Arts Inc. i jej spółek zależnych. Ultimate Fighting Championship, UFC, The Octagon i ośmiokątna mata oraz klatka są zarejestrowanymi znakami handlowymi, znakami handlowymi, oznaczeniami handlowymi i oznaczeniami usług znajdującymi się w wyłącznym posiadaniu Zuffa, LLC i powiązanych podmiotów na terenie Stanów Zjednoczonych i innych obszarów. Wszystkie inne wspomniane tu znaki mogą należeć do Zuffa, LLC bądź innych podmiotów. John Madden, NFL, NCAA, NHL, NBA, PGA TOUR I FIFA należą do ich posiadaczy i są wykorzystywane za ich pozwoleniem. PlayStation jest zarezerwowanym znakiem handlowym firmy Sony Computer Entertainment Inc.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl