Havas Worldwide Warsaw tworzy platformę crowdsourcingową dla marki Vanish i likwiduje plamy w blogosferze

Havas Worldwide Warsaw tworzy platformę crowdsourcingową dla marki Vanish i likwiduje plamy w blogosferze

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Agencja Havas Worldwide Warsaw przygotowała nową wersję serwisu WWW dla marki Vanish z portfolio Reckitt Benckiser. Launchowi strony towarzyszyły aktywności w obszarze social media i w blogosferze, w tym specjalny konkurs dla konsumentek.

Nowy serwis www.vanish.pl to platforma wymiany porad dotyczących usuwania plam będąca wdrożeniem na polski grunt międzynarodowej akcji producenta Reckitt Benckiser o nazwie Tip exchange. Społeczność dzieli się swoimi unikalnymi sposobami na pozbycie się typowych, codziennych plam.

Istotnym elementem aktywacji Vanish w obszarze digital była akcja przeprowadzona wspólnie z blogerkami parentingowymi. Agencja była inicjatorem konkursu dla czytelników sprofilowanych blogów, takich jak na przykład Lena i Kuba, Nishka czy Makóweczki.

Mechanika akcji zrodziła się z idei przeniesienia prozaicznej czynności usuwania  plam na grunt rzeczywistości internetowej. Tak powstała koncepcja etapu teasingowego. Wpisy blogerek opisujące typowy dzień mamy kilkulatka radzącej sobie z plamami na ubrankach zostały wywabione Vanishem. W pierwszej fazie wszystkie słowa związane z plamami i zabrudzeniami zostały zastąpione pustym polem i stawały się widoczne dopiero po zaznaczeniu tekstu. W drugiej fazie następował reveal akcji. Wywabione miejsca wypełnił logotyp marki Vanish.

Wpisom towarzyszyła informacja o kampanii i zaproszenie do udziału w specjalnym konkursie dla konsumentek nawiązującym do idei Tip exchange. Zadaniem uczestników było zaproponowanie własnego, oryginalnego sposobu na usuwanie plam z zastosowaniem wybranego produktu z portfolio Vanish. Zarówno wpisy na blogach, jak i komentarze znajdowały się w specjalnej zakładce na stronie vanish.pl. Tam, za pomocą głosowania, wyłaniano najlepszy sposób na określoną plamę. Zadaniem blogerek było testowanie najlepszej metody. Jeżeli zadziałała, na zwyciężczynie czekały nagrody, m.in. ubranka dla dzieci klasy premium i zestawy produktów Vanish.

Dotychczas swoimi sposobami na plamy podzieliło się już blisko 200 konsumentek. Producent marki Vanish w związku z sukcesem dobiegającej końca pierwszej edycji akcji planuje kolejne kampanie w obszarze digital.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

dostarczył:
netPR.pl