Mio z nowym Marketing Managerem

Mio z nowym Marketing Managerem

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Logitech.

Nowy CEE Marketing Manager MiTAC zajmie się wszystkimi produktami z portfolio firmy, m.in. wideorejestratorami Mio MiVue, nawigacjami marki Mio, a także nawigacjami i komputerami rowerowymi Mio Cyclo. Będzie odpowiedzialny za kontakty z dystrybutorami, promocję marki i komunikację z mediami. Na stanowisku zastąpi Tarika Hassana.

Zaczynając pracę dla MiTAC mam wiele pomysłów na nowe i ciekawe działania promocyjne dla firmy i jej produktów komentuje Marcin Gutkiewicz, nowy CEE Marketing Manager MiTAC Europe  Obecnie MiTAC kojarzy się głównie z marką Mio, znaną z rynku nawigacji. Jest to jednak ułamek naszej bogatej i różnorodnej oferty. Moim głównym celem będzie utrzymanie silnej pozycji Mio w segmencie nawigacji na rynkach CEE oraz rozwój nowych, bardzo obiecujących kategorii takich jak smart watch czy wideorejestratory.

Marcin Gutkiewicz pracował wcześniej w takich firmach jak Microsoft Polska, Epson i Logitech. W swojej karierze zajmował się kompleksowo działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i kontaktami z mediami. W Microsoft był związany m.in. z markami Windows, Office i Xbox. Ma 20 lat doświadczenia w zakresie prowadzenia marek, sprzedaży i działań promocyjnych.

  

MiTAC International Corporation informacje

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcjia systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów, na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii chmury. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl

Źródło: MiTAC Europe

dostarczył:
netPR.pl