Personalizacja w modzie

Personalizacja w modzie

Dodano:   /  Zmieniono: 

Badania przeprowadzone przez emarketer.com w ubiegłym roku pokazały, iż personalizacja treści w Internecie to nie tylko sprytny zabieg reklamodawcy, ale również odpowiedź na zapotrzebowanie większości potencjalnych klientów w sieci.

Dostosowane komunikaty, to nie tylko wzrost odpowiedzi response rates  oraz sprzedaży, ale również obniżone koszty reklamowe. Ponieważ konsumenci wyrazili już zainteresowanie otrzymywaniem spersonalizowanych wiadomości, wydaje się że będą one kluczowym narzędziem wykorzystywanym we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej. Co więcej, trzy czwarte amerykańskich marketerów przyznało, iż zindywidualizowane komunikaty i oferty będą bardziej skuteczne niż wiadomości masowe a marketing one-to-one to przyszłość świata reklamy.

Marketing spersonalizowany jest bez wątpienia jednym z wielu elementów tworzenia przewagi konkurencyjnej. Kwestią do uzgodnienia pozostaje jedynie dobór odpowiednich narzędzi do personalizacji. Wydaje się to szczególnie istotne w przypadku firm, które dysponują ograniczonym budżetem marketingowym i liczą na szybki zwrot z inwestycji.

Głównym powodem wzrostu znaczenia personalizacji jest zwiększone zapotrzebowanie konsumentów na wiadomości ściśle związane z ich zainteresowaniami mówi Kamila Szwagiel, Project Manager, GRUPA 365NET. Nic dziwnego, iż przedsiębiorcy decydujący się na owy zabieg osiągają coraz większe sukcesy sprzedażowe oraz silniejszą pozycję na konkurencyjnym rynku reklamowym.  Zmienia się również postrzeganie marki.  Konsumenci otrzymując spersonalizowane wiadomości są bardziej skłonni zaufać przekazowi, a co za tym idzie wydać większe kwoty pieniędzy na promowane produkty bądź usługi. Korzyści dla właściciela udostępniającego spersonalizowane treści jest jednak o wiele więcej. Przede wszystkim jest to najłatwiejszy sposób na pozyskanie uwagi licznego audytorium internetowego oraz możliwość zdefiniowania grupy docelowej. Następnym istotnym benefitem jest możliwość zainicjowania oraz podtrzymania sprawnego procesu komunikacyjnego z określonymi użytkownikami i konkurencyjność wobec przedsiębiorców, którzy nie stosują podobnych technik. To właśnie unikalność świadczonych usług jest gwarancją zdobycia zaufania, zadowolenia oraz pozytywnych opinii i rekomendacji wśród internetowej społeczności.

Wdrażane ukierunkowanych programów to zabieg związany z retargetowaniem reklamy w usłudze NR1WINTERNECIE. Przynosi on spore możliwości zarówno klientowi, jak i reklamodawcy. Użytkownicy Internetu opowiadają się za indywidualnym zaspakajaniem potrzeb, przy jednoczesnym szanowaniu ich prywatności. A zatem odpowiednio przeprowadzona personalizacja nie tylko uwzględnia decyzje użytkownika, ale również szanuje jego gusta i preferencje dodaje Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA 365NET - W przypadku NR1WINTERNECIE personalizacja może przybierać różne formy od reklamy display, po e-mail marketing.  Naszym zadaniem jest aby użytkownik sieci, dotychczasowy odbiorca masowego przekazu, stał się indywidualnym adresatem. Naszą misją jest aby poczuł się on kimś wyjątkowym. Realizując takie założenia nie możemy zapominać jednak o odpowiednio dobranym komunikacie. Zwracanie się do konsumenta po imieniu to tylko pierwszy krok wśród morza kreatywnych pomysłów.

GRUPA 365 NET to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl