Wykłady otwarte w ramach szkoleń Let Them Know 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Wykłady otwarte w ramach szkoleń Let Them Know 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Dodano:   /  Zmieniono: 

W ramach szkoleń Let Them Know 10. edycji Polskiego Tygodnia Mody odbędą się otwarte wykłady dla osób zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i poszerzaniem kompetencji z zakresu branży modowej. Zajęcia o zróżnicowanej tematyce poprowadzą eksperci zajmujący się m. in. prawnymi, marketingowymi i kulturowymi aspektami mody.

Let Them Know to szkolenia przeznaczone dla projektantów, producentów, właścicieli firm odzieżowych, specjalistów ds. marketingu, a także wszystkich osób chcących poszerzyć kompetencje z zakresu branży odzieżowej. Uczestnicy mają okazję zdobyć trudno dostępną w Polsce wiedzę oraz przygotowanie niezbędne, by wchodzić w owocne relacje ze światem biznesu i budować marki o dużym znaczeniu na rynku mody.

Część otwarta szkoleń Let Them Know odbędzie się w dniach 9-10 maja (piątek-sobota) 2014 roku w centrum EXPO-Łódź. Piątkową sesję rozpocznie wykład poświęcony prawnym aspektom funkcjonowania projektantów na rynku modowym prowadzony przez radcę prawnego, specjalistkę w zakresie prawa mody, Małgorzatę Syriusz-Wolską. Następnie wykład Technologia dla przemysłu mody - kosztowne gadżety czy warsztat pracy projektantów XXI wieku? poprowadzi Marzanna Lesiakowska-Jabłońska, prorektor Viamoda Industrial Szkoły Wyższej oraz wykładowczyni Polsko-Włoskiego Instytut Designu i Managementu VIAMODA w Warszawie. Ostatnie zajęcia tego dnia, poświęcone zagadnieniom e-commerce przygotowali specjaliści w zakresie marketingu i consultingu w branży kreatywnej z firmy lawmore Paula Pul oraz Michał Kulka.

Sobotnią część warsztatów otworzy Kinga Miller, wykładowczyni VIAMODA, Akademii L. Koźmińskiego oraz COLLEGIUM CIVITAS, wykładem na temat budowania portfolio w różnych segmentach rynku. Następnie wykład Potyczki z modą w świecie popkultury poświęcony kulturowym aspektom projektowania ubioru wygłosi Krystyna Piątkowska, etnolog i antropolog kultury z Uniwersytetu Łódzkiego. Zajęcia poświęcone kolaboracji mody i sztuki audiowizualnej poprowadzą Julita Wojczakowska oraz Aga Strzałkowska z platformy Pakamera.pl. Sobotnie szkolenia Let Them Know zakończą warsztaty z przedstawicielami prestiżowej szkoły ESMOD International Group pod kierunkiem Philippe Zmirou, dyrektora francuskiego oddziału ESMOD.

Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.

Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos

Partner Strategiczny: Miasto Łódź

Organizator: Moda Forte

Partner: Expo Łódź

Mecenas: Samsung

Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET

Oficjalny Przewoźnik: LOT

Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One

FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich i zagranicznych projektantów oraz domy mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland wyznacza świeże trendy w rozwoju polskiej branży modowej. 10. edycja Polskiego Tygodnia Mody kreuje unikatową przestrzeń owocnych spotkań polskich projektantów z zainteresowanymi rynkiem mody przedstawicielami świata biznesu. Szeroko otwiera przed designerami drzwi do budowania profesjonalnych marek, a przedsiębiorcom ukazuje atrakcyjne biznesowo oblicze świata mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland, patronując najbardziej utalentowanym polskim projektantom, wspiera również ideę Łódzkich Przemysłów Kreatywnych, które umacniają Miasto Łódź jako Polską Stolicę Mody.

Źródło: FashionPhilosophy Fashion Week Poland

dostarczył:
netPR.pl