Havas Worldwide Warsaw drugą z najbardziej innowacyjnych agencji w konkursie Innovation Award Media Trendy

Havas Worldwide Warsaw drugą z najbardziej innowacyjnych agencji w konkursie Innovation Award Media Trendy

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

Agencja Havas Worldwide Warsaw zajęła drugie miejsce w rankingu agencji podczas tegorocznej edycji Innovation Award Media Trendy. Uroczysta gala, w trakcie której wyłoniono zwycięzców oraz przyznano wyróżnienia, odbyła się 7 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.

Agencja Havas Worldwide Warsaw zdobyła dwie nagrody i jedno wyróżnienie. Dwukrotnie nagrodzono prowadzoną przez agencję dla platformy nc+ kampanię El Clásico, która została uznana za najlepszą w kategoriach: innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji i Best Use of Content.

Wyróżnienie w kategorii innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych (podkategoria: innowacyjna cyfrowa kampania zintegrowana) przypadło Kurce Wolnej kampanii prowadzonej dla Polskich Ferm.

W związku ze zdobytymi nagrodami Havas Worldwide Warsaw znalazła się na drugim miejscu w ogólnym rankingu agencji.

W tym roku na 149 zgłoszeń przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień oraz 2 grand prix. Konkurs Innovation Award od 15 lat premiuje wszelkie działania, które wykraczają poza standardową komunikację, rozwiązania, w których zostały przełamane dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsumentem, oraz kampanie, w których wykazano się odwagą w przekraczaniu granic dotychczasowych sposobów komunikowania się.

 

Źródło: Havas Worldwide

dostarczył:
netPR.pl
 0

Czytaj także