Samsung zakrzywia rzeczywistość z Curved UHD TV

Samsung zakrzywia rzeczywistość z Curved UHD TV

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Za sprawą najnowszej kampanii reklamowej firmy Samsung każdy będzie mógł odkryć unikalne doświadczenia płynące z obrazu w niezwykłej rozdzielczości Ultra High Definition. Od teraz, do 30 czerwca 2014, w trakcie trwania kampanii, przy zakupie telewizora Samsung Curved UHD TV HU8500 każdy klient otrzyma najnowszy smartfon Samsung GALAXY S5 nagrywający materiały w jakości UHD.

Kampania promuje flagowy model telewizora Samsung, który łączy w sobie dwie przełomowe technologie gwarantujące najlepsze filmowe doznania: rewolucyjne zakrzywienie ekranu 4200R oraz rozdzielczość Ultra High Definition. Niespotykanym dotąd  wrażeniom głębi obrazu wyświetlanego na zakrzywionym ekranie telewizora Samsung towarzyszyć będzie wyjątkowy kompan najnowszy smartfon Samsung GALAXY S5.

Duet tych dwóch produktów firmy Samsung jest nieprzypadkowy, a łączy je obraz w najwyższej dostępnej rozdzielczości Ultra High Definition. Wprowadzony w tym roku smartfon GALAXY S5, nie tylko odtwarza wideo w jakości UHD, ale także nagrywa materiały w tej czterokrotnie bardziej szczegółowej od Full HD rozdzielczości. Dzięki połączeniu dwóch unikatowych produktów Samsung, oferujących nieskazitelnie czysty obraz w jakości Ultra High Definition będziemy mogli przeżywać w wyjątkowy sposób już nie tylko kinowe przeboje, ale także nasze domowe produkcje filmowe.

Wyjątkową jakość obrazu to zasługa technologii Ultra High Definition, czterokrotnie bardziej szczegółowej niż dotychczasowy standard Full HD. Niezapomniane, wciągające doznania filmowe dzięki konstrukcji telewizora, który niemal otacza nas swoim obrazem przedstawione zostały w wyprodukowanym z wielkim rozmachem spocie kinowym, przedstawiającym walki gladiatorów na arenie Koloseum.

Link do spotu:
http://www.youtube.com/watch?v=H352A5_Kcqw&list=UUC7Pt4G2JPEj91qOdkc6RSw

Szczegóły akcji oraz sklepy, w których dostępny jest ten niezwykle atrakcyjny zestaw znajdują się na stronie www.uhd.samsung.pl.

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.

 

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl