Ericsson finalizuje przejęcie Red Bee Media

Ericsson finalizuje przejęcie Red Bee Media

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl
  • Ericsson zyskuje 1 500 nowych pracowników do coraz szerszej działalności w zakresie usług nadawczych
  • Lista prestiżowych klientów świadczących usługi nadawcze wydłuża się
  • Zjednoczone Królestwo staje się głównym globalnym węzłem medialnym dla Ericsson

Ericsson sfinalizował przejęcie Red Bee Media czołowej spółki świadczącej usługi medialne z siedzibą w Wlk. Brytanii od Creative Broadcast Services Holdings jednostki kontrolowanej przez Macquarie Advanced Investment Partners, L.P.

Ericsson ogłosiła zamiar przejęcia Red Bee Media w dniu 1 lipca 2013 r., a brytyjski urząd ds. ochrony konkurencji (Competition Commission) formalnie zatwierdził przejęcie w dniu 27 marca 2014 r.

Ericsson liczy na owocną współpracę z dużą liczbą prestiżowych klientów Red Media świadczących usługi nadawcze, w tym m.in. BBC, BSkyB, BT Sport, Canal Digital, Channel 4, EE, UKTV, UPC i Virgin Media.

Dodatkowo spółka Ericsson pozyskała 1.500 wysoko wykwalifikowanych pracowników, a także obiekty do prowadzenia działań i usług medialnych w Wlk. Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Australii. Wzmocni to dodatkowo obszar działalności Ericsson w zakresie usług nadawczych, który powstał w 2007 r. wraz z zawarciem pierwszej umowy o usługi nadawcze z C More (wcześniej Canal+) w regionie nordyckim.

Magnus Mandersson, wiceprezes wykonawczy i dyrektor oddziału usług globalnych w Ericsson, oświadczył: Z wielką radością witamy nowych pracowników; jesteśmy pewni, że pomogą nam podnieść na wyższy poziom naszą działalność dotyczącą usług nadawczych i sprawić, że zaistniejemy globalnie na szerszą skalę. Obecnie mamy ponad 5000 pracowników w Wlk. Brytanii (blisko 1/3 z nich pracuje w usługach nadawczych). W rezultacie to Wlk. Brytania jest najważniejszym globalnym węzłem medialnym dla Ericsson.

Codziennie na wszystkich kontynentach ludzie oglądają programy telewizyjne przygotowane, kierowane i nadawane przez Ericsson.

Ericsson może pochwalić się znaczącym dorobkiem na globalnym rynku telewizyjnym i medialnym; w Wlk. Brytanii zapoczątkowała ona technologie kompresji wideo, które stymulują proces cyfryzacji telewizji na całym świecie i zapewniają widzom nowe doświadczenia związane z oglądaniem, jak np. HDTV, TV Anywhere czy UHDTV. Strategia Ericsson w zakresie telewizji i mediów polega na wspieraniu właścicieli treści, nadawców i dostawców usług telewizyjnych w ciągłym zaspokajaniu popytu odbiorców na możliwość śledzenia obrazu na każdym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Ostatnio Ericsson przedstawiła swoją wizję przyszłej telewizji w swoim opracowaniu Media Vision 2020 (Wizja mediów w roku 2020).

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło: Ericsson Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl