Nagroda Global Telecoms Business Innovation Award dla rozwiązania Multiscreen Self-Care spółki Ericsson

Nagroda Global Telecoms Business Innovation Award dla rozwiązania Multiscreen Self-Care spółki Ericsson

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Rozwiązanie Multiscreen Self-Care spółki Ericsson zostało wyróżnione za pierwszorzędne doświadczenie użytkownika po wdrożeniu u operatora Ooredoo Tunisia.
  • Umożliwia ono operatorom stworzenie samoobsługowego portalu wzbogacającego obsługę klienta, zwiększającego lojalność abonentów i przyciągającego nowych użytkowników
  • Według potwierdzonych danych zwiększa ono średni przychód w przeliczeniu na klienta poprzez wzrost sprzedaży usług o wartości dodanej

Firma Ericsson ogłosiła, że jej rozwiązanie Multiscreen Self-Care zdobyło nagrodę Global Telecoms Business Innovation Award za innowację w zakresie obsługi konsumentów. Ericsson została doceniona za skuteczne wdrożenie rozwiązania w spółce Ooredoo Tunisia, będącej największym prywatnym operatorem telekomunikacyjnym w Tunezji. Za pomocą wspomnianej usługi Ooredoo Tunisia uruchomiła samoobsługowy portal, który spowodował zwiększenie obrotów i zmniejszenie kosztów. Nagroda została przyznana podczas ceremonii wręczenia nagród w Londynie w dniu 14 maja. Nagrody Global Telecoms Business Innovation Awards są przyznawane dla innowacyjnych projektów w światowej branży telekomunikacyjnej wprowadzanych przez usługodawców i współpracujących z nimi dostawców technologii.

Ooredoo Tunisia chciała zapewnić użytkownikom pierwszorzędne doświadczenie, aby wyróżniać się na tle konkurencji. Na rynku zdominowanym w dużej mierze przez usługi prepaid udało jej się tego dokonać poprzez dostarczenie abonentom samoobsługowego portalu umożliwiającego im lepszą kontrolę wydatków. Wspomniane rozwiązanie zdążyło już przynieść Ooredoo Tunisia znaczące korzyści, jak choćby 50-procentowy wzrost pobieranej ilości danych dla pakietów prepaid wśród użytkowników 2G oraz ponad 50-procentowy wzrost w obszarze pobieranych pakietów danych 3G.

Obsługiwanie szerokiego zakresu potrzeb, preferencji i urządzeń klientów wymaga zestawu narzędzi, który ułatwia szybkie przyswajanie dynamicznych zmian rynkowych i czerpanie z nich korzyści powiedział p. Jalel Kamoun, dyrektor ds. informatycznych w Ooredoo Tunisia. Rozwiązanie Ericsson Multiscreen Self-Care daje nam dokładnie to, czego potrzebujemy, aby lepiej rozumieć i obsługiwać naszych użytkowników, opracowywać usługi dla nowych branż i sektorów, personalizować oferty i uruchamiać nowe strumienie przychodów bez konieczności inwestowania w nowe technologie.

Uruchomiony przez spółkę Ooredoo Tunisia portal umożliwia jej abonentom zakup kredytów, dostęp do nowych technologii oraz kontrolowanie wydatków w szybki i prosty sposób. Możliwość kontrolowania wydatków cieszy się szczególną popularnością na rynkach usług prepaid, gdzie wielu użytkowników niechętnie wypróbowuje nowe usługi w obawie przed astronomicznie wysokimi rachunkami.

Usługa wdrożona przez Ooredoo Tunisia jest oparta na stworzonej przez Ericsson platformie aktywacji usług (Service Enablement Platform).

Usługodawcy na całym świecie korzystają z naszego rozwiązania Multiscreen Self-Care, aby zapewniać najlepsze doświadczenie na różnych ekranach, lepiej rozumieć klientów oraz zwiększać lojalność i sprzedaż usług o wartości dodanej oświadczył Nunzio Mirtillo, dyrektor obszaru Morza Śródziemnego w Ericsson. Jesteśmy dumni z tego, że to wyjątkowo funkcjonalne urządzenie zostało docenione za innowacyjność i liczne możliwości, jakie oferuje naszym klientom, takim jak Ooredoo Tunisia.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Ericsson Sp. z o.o.

infoWire.pl