Bank Pekao dwukrotnym liderem rankingu Najlepszej Bankowości Mobilnej 2014 portalu Money.pl

Bank Pekao dwukrotnym liderem rankingu Najlepszej Bankowości Mobilnej 2014 portalu Money.pl

Dodano:   /  Zmieniono: 

Aplikacja mobilna PekaoFirma24 zwyciężyła w rankingu Najlepszej Bankowości Mobilnej dla firm organizowanym przez portal Money.pl. Autorzy rankingu docenili funkcjonalność i użyteczność rozwiązania przygotowanego przez Bank Pekao. Aplikacja PekaoFirma24 pozwala klientom schować do kieszeni funkcje bankowości internetowej, które do tej pory były zarezerwowane dla komputerów stacjonarnych i laptopów. W lutym br. w rankingu Money.pl pierwsze miejsce zajęła aplikacja mobilna Pekao24 dla klientów indywidualnych.

Autorzy rankingu Money.pl przetestowali dostępne na rynku aplikacje bankowości mobilnej dla użytkowników firmowych. Ocenie podlegało aż 27 parametrów. Brano pod uwagę m.in. zakres funkcjonalności, dostępność na systemy operacyjne oraz dodatkowe możliwości jakie oferuje aplikacja.

Tym co szczególnie wyróżnia aplikację mobilną PekaoFirma24 jest pełna transakcyjność. Oprócz podstawowych funkcji informacyjnych (historia operacji, saldo rachunków), poprzez aplikację PekaoFirma24 klienci mają możliwość realizowania dowolnych przelewów krajowych i zagranicznych, czy korzystania z funkcji autodealingu przewalutowania między rachunkami własnymi z preferencyjnym kursem walutowym. Aplikacja oferuje również rozwiązania ważne dla firm wieloosobowych czy przedsiębiorców, którzy prowadzą kilka firm. Po zalogowaniu do aplikacji przedsiębiorca może zaakceptować przelewy przygotowane wcześniej przez dział księgowy, a następnie wykonać płatności w innej firmie bez konieczności ponownego logowania. Aplikacja posiada również rozbudowaną część informacyjną, która jest dostępna bez logowania i umożliwia m.in. zapoznanie się z ofertą produktową banku, informacjami giełdowymi czy aktualnymi kursami walut.

- Analizując aktualne trendy na światowych rynkach usług mobilnych uważamy, że bankowość mobilna w najbliższych latach stanie się jednym z wiodących kanałów korzystania z usług bankowych. Wygoda w sposobie korzystania z usług to jedna z kluczowych potrzeb klientów banku. Technologie mobilne oferując użytkownikom coraz więcej funkcji przydatnych na co dzień, przyzwyczajają konsumentów do sięgania po smartfony w sytuacjach, w których do tej pory korzystali z innych urządzeń i rozwiązań - mówi Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Elektronicznej w Banku Pekao.

Aplikacja mobilna PekaoFirma24 została wprowadzona do oferty banku ponad rok temu. W tym okresie pobrało ją i zainstalowało na smartfonach kilkanaście tysięcy przedsiębiorców. Aplikacja PekaoFirma24 jest dostępna na wiodące systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych (Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry i Symbian).

- Przeniesienie bankowania do kanału mobilnego to nie tylko proste odwzorowanie funkcji serwisu internetowego. Aplikacja Banku Pekao oferuje klientom także najszerszy na rynku zestaw funkcji usług dodatkowych charakterystycznych dla specyfiki urządzeń mobilnych takich jak geolokalizacja czy rozszerzona rzeczywistość - dodaje Bartłomiej Nocoń.

Dzięki funkcjonalnościom smartfona, aplikacja pozwala szybko znaleźć najbliższy oddział czy bankomat banku, ułatwia doładowanie konta karty pre-paid czy wysłanie do kontrahenta SMS-a z numerem rachunku. Aplikację uzupełnia inne ciekawe mobilne rozwiązanie dla firm system akceptacji płatności PeoPay mPOS. Aplikacja ta umożliwia przyjmowanie w smartfonie płatności bezgotówkowych wykonanych przy pomocy aplikacji płatniczej PeoPay. Przedsiębiorca nie musi kupować terminala, wystarczy, że zainstaluje aplikację PeoPay mPOS w swoim smartfonie. Dodatkowym atutem systemu są dużo niższe opłaty za dokonanie transakcji niż w przypadku transakcji kartami płatniczymi w tradycyjnym terminalu.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Bank Pekao SA

infoWire.pl