Ellie Goulding w Palladium - niezapomniany koncert specjalnie dla Nudlożerców

Ellie Goulding w Palladium - niezapomniany koncert specjalnie dla Nudlożerców

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

To był wyjątkowy koncert dla wyjątkowych fanów - 15 lipca 2014 r. na scenie klubu Palladium w Warszawie zaśpiewała brytyjska gwiazda muzyki Ellie Goulding. Koncert był finałowym wydarzeniem akcji promocyjnej Nudli Knorr ,,KoncertuJEMY!".

To była prawdziwa perełka na koncertowej mapie Polski podczas tegorocznych wakacji. Koncert Ellie Goulding organizowany przez Nudle Knorr przy współudziale Universal Music Polska zelektryzował ogromną rzeszę fanów piosenkarki. Posłuchać gwiazdy mogli natomiast prawdziwi szczęściarze - zwycięzcy loterii prowadzonej przez markę Nudle Knorr. Przyjechali z różnych zakątków kraju i już od rana ustawiali się w kolejce do wejścia. Wydarzenie przyciągnęło także media i głośne nazwiska polskiego show biznesu.

Koncert Ellie Goulding poprzedził występ Kasi Popowskiej, wokalistki będącej gwiazdą polskiego internetu. Piosenkarka znakomicie rozgrzała koncertowiczów, którzy następnie okrzykami radości powitali na scenie Ellie Goulding. Gwiazda dała wspaniały półtoragodzinny koncert, a jej głos wzbudzał pod sceną prawdziwy entuzjazm fanów. Zabrzmiały największe przeboje, które od miesięcy okupują listy przebojów na całym świecie. Było energetycznie, dynamicznie, momentami melancholijnie. Ponadto na kilku najwierniejszych fanów czekało niezwykłe wyróżnienie - mieli oni okazję osobiście spotkać się z gwiazdą. Także ci, którzy nie wygrali biletów, mogli śledzić koncert na żywo dzięki uruchomionej na stronie www.knorrnudle.pl usłudze live streamingu.

Organizatorzy koncertu: Universal Music Polska / Nudle Knorr

Organizator loterii: IQ Marketing (Poland) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Więcej informacji: www.knorrnudle.pl

 

Ellie Goulding to bezapelacyjnie jedna z najciekawszych artystek młodego pokolenia. Zadebiutowała w 2010 r. płytą ,,Lights", która rozeszła się na świecie w ilości 1,5 miliona egzemplarzy. Album był najszybciej sprzedającym się debiutem w Wielkiej Brytanii w 2010 r. i przyniósł artystce aż 2 statuetki Brit Awards. Obdarzona oryginalnym głosem Ellie odniosła też spektakularny sukces w Stanach Zjednoczonych, gdzie sprzedaż jej singla ,,Lights" wyniosła prawie 3 miliony egzemplarzy.

Nudle Knorr to marka należąca do międzynarodowego koncernu Unilever. W jej portfolio konsumenci znajdą zupy oraz dania, dzięki którym przygotują szybko i prosto pyszne, ciepłe posiłki - idealne jako przekąska w pracy lub na wyjazd. Produkty wyróżniają się niestandardowymi nazwami i atrakcyjnymi opakowaniami. Wśród odbiorców Nudli Knorr szczególną rolę odgrywają ludzie młodzi, pełni pomysłów, miłośnicy aktywnego wypoczynku oraz fani muzyki.

Universal Music Polska Sp. z o. o. jest największą firmą fonograficzną na polskim rynku. Stanowi część międzynarodowej firmy fonograficznej Universal Music Group wchodzącej w skład koncernu Vivendi. Universal Music Group skupia ponad sto światowych marek, które stoją za sukcesem wielu z największych artystów naszych czasów. Universal Music Group działa bardzo aktywnie na przestrzeni partnerstw marketingowych z markami w ramach komórki Universal Music Group & Brands, której misją jest budowanie dedykowanych kampanii opartych na marketingu muzycznym w oparciu o kapitał artystyczny grupy.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Knorr

infoWire.pl