Rainbow Tours ma wakacje w każdym gatunku - nowa odsłona kampanii przygotowanej przez Fat Baby

Rainbow Tours ma wakacje w każdym gatunku - nowa odsłona kampanii przygotowanej przez Fat Baby

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

Rainbow Tours rozpoczął promocję oferty LATO 2015. Przygotowana przez Fat Baby kampania jest kontynuacją ubiegłorocznej koncepcji -,,ZWIERZAKI", która pokazuje odbiorcom, że touroperator ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku. W promocji obowiązującej do 19.12.2014 klienci otrzymują rabaty do 30%.

Biuro podróży Rainbow Tours, jako jeden z pierwszych dużych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty LATO 2015. Nowa odsłona kampanii Zwierzaki ma zachęcić klientów do skorzystania z letniej oferty Rainbow Tours. Reklamy podkreślają atrakcyjność wakacji 7 + 7 (7 dni zwiedzania + 7 dni odpoczynku) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Dodatkową zachętą dla Klientów jest komunikowany rabat do 30%. W tym roku pojawiły się nowe ,,wakacyjne zwierzaki", które znajdują w bogatej i różnorodnej ofercie Rainbow Tours wakacje dostosowane do swoich potrzeb. Głos Krystyny Czubówny, doskonale znany z filmów przyrodniczych podkreśla klimat reklam i wyróżnia je w bloku reklamowym.

-Po bardzo dużym sukcesie ubiegłorocznej kampanii ze ,,zwierzakami", postawiliśmy na kontynuację tego pomysłu. W słuszności naszej decyzji dodatkowo utwierdziło nas wyróżnienie ubiegłorocznej kampanii Srebrnym Effie. Mamy nadzieję, że tegoroczna odsłona naszych ,,zwierzaków" pokazująca wakacje 7+7 oraz animacje dla dzieci i dorosłych zostanie również ciepło przez wszystkich przyjętamówi Emilia Bratkowska- dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2015 przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com. Za produkcję reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcja zrealizowana w Lunaparku.

Ze spotami reklamującymi Lato 2015 można się zapoznać również na oficjalnym kanale Rainbow Tours na YouTube:

http://www.youtube.com/user/mediarainbowtours?gl=PL&hl=pl

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com pracuje m.in. dla firm: Rossmann, Rainbow Tours, Berlitz, FLC Pharma i STS.

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Rainbow Tours

infoWire.pl

Czytaj także